Op dit moment is het BeterDichtbij platform tijdelijk niet bereikbaar, i.v.m. gepland onderhoud. Vanaf zaterdagmiddag 7 november kunt u BeterDichtbij weer gebruiken.

Aan de slag

Ik ben mijn pincode of wachtwoord vergeten, wat nu?

Bent u uw pincode of wachtwoord vergeten? Dan kunt u die eenvoudig opnieuw instellen

    1. Ik gebruik BeterDichtbij op mijn telefoon
    2. Ik gebruik BeterDichtbij op mijn computer

Ik gebruik BeterDichtbij op mijn telefoon

U kunt uw pincode eenvoudig opnieuw instellen door de volgende stappen te doorlopen:

  1. U opent de BeterDichtbij app
  2. Klik op de link ‘Pincode vergeten?’
  3. Beantwoord de vragen over uw persoonlijke gegevens. U vult hier de gegevens in die u eerder heeft gebruikt voor de BeterDichtbij app.
  4. Nu krijgt u een 6-cijferige Bevestigingscode toegestuurd per SMS. Vul deze in als hierom wordt gevraagd.
  5. U bent er bijna: tot slot vult u een zelfgekozen 5-cijferige pincode in. Ter controle vult u deze twee keer in.

U bent klaar en kunt nu weer inloggen in de BeterDichtbij app.

Gebruikt u een mobiele telefoon die beschikt over Touch ID of Face ID? Dan kunt u ook op die manier inloggen. Handig en veilig.

Ik gebruik BeterDichtbij op mijn computer

U kunt uw wachtwoord eenvoudig opnieuw instellen door de volgende stappen te doorlopen:

  1. U gaat naar https://mijn.beterdichtbij.nl
  2. U klikt op de blauwe link ‘wachtwoord vergeten’ (deze staat onder de knop ‘Inloggen’)
  3. U vult uw eigen e-mailadres in (het e-mailadres wat u ook in de BeterDichtbij app hebt gebruikt), kiest bij gebruikerstype voor de optie ‘Patiënt’ en klikt op ‘Nieuw wachtwoord aanvragen’
  4. U ontvangt nu een SMS die u bij stap 5 nodig hebt. U ontvangt ook een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen. Klik op deze link in de e-mail zodat de BeterDichtbij website opnieuw opent. U kunt nu zelf een eigen wachtwoord instellen. Onthoud deze goed. U heeft dit wachtwoord weer nodig als u de volgende keer wilt inloggen op de website.
  5. Ter beveiliging vindt nu nog een extra verificatie plaats. U vult hiervoor in het laatste veld de bevestigingscode in die u per SMS op uw telefoon zojuist heeft ontvangen.
  6. Tot slot klikt u op ‘Verder’.

U bent klaar en kunt nu weer inloggen in de BeterDichtbij.

Bent u hiermee geholpen?
2 van 7 zijn hiermee geholpen
Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398