Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

De app gebruiken

Hoe verstuur ik een bericht naar mijn zorgverlener?

Wil je een tekstbericht versturen naar je zorgverlener? Dit kan heel makkelijk via de BeterDichtbij app.

  1. Open de BeterDichtbij app en log in met je pincode.
  2. Je zit nu in het gespreksoverzicht. Klik op de zorgverlener of afdeling waarnaar je een tekstbericht wilt versturen.
  3. Klik op de witte balk onderaan je scherm. Er verschijnt hierna een toetsenbord.
  4. Typ je bericht en klik vervolgens op ‘Stuur’.

Zie jij je eigen zorgverlener of de afdeling niet in de app? Dan ben je nog niet persoonlijk uitgenodigd voor BeterDichtbij. Je kunt alleen een bericht sturen naar je eigen zorgverlener, als je door hen bent uitgenodigd. Vraag ernaar bij je zorgverlener.

Wil je een tekstbericht versturen naar je zorgverlener? Dit kan via BeterDichtbij op je computer of laptop.

  1. Ga naar https://mijn.beterdichtbij.nl en log in.
  2. Na het inloggen zit je direct in je gespreksoverzicht. Klik op de zorgverlener of de afdeling waarnaar je een tekstbericht wilt versturen.
  3. Klik op het witte tekst vlak onder de blauwe balk ‘Gesprek’. Hier kun je jouw bericht typen.
  4. Typ je bericht en klik vervolgens op ‘Versturen’.

Zie je jouw eigen zorgverlener of de afdeling niet in de app? Dan ben je nog niet persoonlijk uitgenodigd voor BeterDichtbij. Je kunt alleen een bericht sturen naar je eigen zorgverlener, als je door hen bent uitgenodigd. Vraag ernaar bij je zorgverlener.

Hans Stuurman servicedesk medewerker bij BeterDichtbij
Celine Hillenaar

Wil je iemand spreken? Neem gerust contact op.

Maandag t/m vrijdag: 08.30 tot 21.00

Zaterdag en zondag: 12.00 tot 17.00