Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

De app gebruiken

Wat voor vragen kan ik stellen?

De vragen die je via BeterDichtbij stelt, kunnen dus zowel over praktische als medische onderwerpen gaan.

BeterDichtbij Screenshot Praktische vragen kunnen gaan over bijvoorbeeld je afspraak, parkeren, de route naar de poli, bezoektijden of wat je meeneemt naar je afspraak.

Medische vragen kunnen gaan over bijvoorbeeld:

  • Lichamelijke klachten
  • De behandeling
  • Bijwerkingen
  • Oefeningen die je (thuis) doet

Heb je een acute vraag? Neem dan contact op met je eigen huisarts, huisartsenpost, de afdeling waar je onder behandeling bent, het ziekenhuis of met het landelijk noodnummer 112.

Voor acute vragen is BeterDichtbij niet geschikt.

 

 

Hans Stuurman servicedesk medewerker bij BeterDichtbij
Celine Hillenaar

Wil je iemand spreken? Neem gerust contact op.

Maandag t/m vrijdag: 08.30 tot 21.00

Zaterdag en zondag: 12.00 tot 17.00