Hoe werkt het?
Meer supportartikelen
- Wat voor vragen kan ik stellen via BeterDichtbij?
- Hoe deel ik bestanden met mijn zorgverlener via BeterDichtbij op mijn telefoon of computer?
- Kan ik ook beeldbellen via BeterDichtbij?
- Kan ik BeterDichtbij ook op mijn iPad of andere tablet gebruiken?
- Op welke type telefoons kan ik de BeterDichtbij app gebruiken?
- Ik heb een acute vraag, kan ik die ook via de app stellen?
- Kan ik met meerdere artsen tegelijk communiceren?
- Kan ik BeterDichtbij ook op mijn computer gebruiken?
- Is BeterDichtbij gratis?
- Kan ik ook foto’s en smiley’s versturen via BeterDichtbij?
- Hoe snel krijg ik antwoord op mijn vragen?
- Is mijn huisarts ook bereikbaar via BeterDichtbij?
- Ik zie Thuisarts.nl in de app staan, wat is dit?
- Hoe zie ik of mijn bericht gelezen is en ik een nieuw bericht heb ontvangen van mijn zorgverlener?
- Gebruiken zorgverleners BeterDichtbij ook voor contact met elkaar?
- Is BeterDichtbij gekoppeld aan bestaande systemen in de zorgorganisatie?
- Kan ik nog wel bij mijn zorgverlener terecht?
- Hoe werken artsen en andere zorgverleners met BeterDichtbij?
Wat voor vragen kan ik stellen via BeterDichtbij?
Of u nu een korte vraag voor of na uw afspraak met de arts hebt, of een vraag wilt stellen over parkeren: u kunt hiervoor terecht bij BeterDichtbij. De vragen die u via BeterDichtbij stelt, kunnen dus zowel over praktische als medische onderwerpen gaan.
Praktische vragen kunnen gaan over bijvoorbeeld uw afspraak, parkeren, de route naar de poli, bezoektijden of wat u meeneemt naar uw afspraak.
Medische vragen kunnen gaan over bijvoorbeeld:
- Lichamelijke klachten
- De behandeling
- Bijwerkingen
- Oefeningen die u (thuis) doet
Medische vragen stelt u aan uw eigen arts, zorgverlener of de afdeling waar u in behandeling bent. U wordt hiervoor persoonlijk uitgenodigd.
Praktische vragen stelt u aan de receptie of het klantcontactcentrum (KCC) van uw eigen ziekenhuis of andere zorgorganisatie. Daar kunt u zelf contact mee opnemen. Als u de BeterDichtbij app nog niet gebruikt, downloadt u hiervoor de app en geeft u aan dat u een algemene vraag wilt stellen. Gebruikt u de app al wel, dan gaat u naar het menu in de app, naar ‘Mijn ziekenhuis’ en klikt op de knop ‘Vraag aan ziekenhuis’.
Is deze knop bij u niet zichtbaar? Dan heeft u misschien al een gesprek met de receptie of het klantcontactcentrum van uw zorgorganisatie. Is dat niet het geval, dan biedt uw zorgorganisatie deze service (nog) niet aan.

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.
U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398