Op dit moment is er een storing bij een leverancier van ons waardoor beeldbellen via BeterDichtbij nu tijdelijk niet mogelijk is. Ons technisch team en onze leverancier zijn hard aan het werk om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor de onderbreking. Zodra de storing is opgelost laten we dat direct weten.

Hoe werkt het?

Wat voor vragen kan ik stellen via BeterDichtbij?

Of u nu een korte vraag voor of na uw afspraak met de arts hebt, of een vraag wilt stellen over parkeren: u kunt hiervoor terecht bij BeterDichtbij. De vragen die u via BeterDichtbij stelt, kunnen dus zowel over praktische als medische onderwerpen gaan.

BeterDichtbij Screenshot Praktische vragen kunnen gaan over bijvoorbeeld uw afspraak, parkeren, de route naar de poli, bezoektijden of wat u meeneemt naar uw afspraak.

Medische vragen kunnen gaan over bijvoorbeeld:

  • Lichamelijke klachten
  • De behandeling
  • Bijwerkingen
  • Oefeningen die u (thuis) doet

Medische vragen stelt u aan uw eigen arts, zorgverlener of de afdeling waar u in behandeling bent. U wordt hiervoor persoonlijk uitgenodigd.

Praktische vragen stelt u aan de receptie of het klantcontactcentrum (KCC) van uw eigen ziekenhuis of andere zorgorganisatie. Daar kunt u zelf contact mee opnemen. Als u de BeterDichtbij app nog niet gebruikt, downloadt u hiervoor de app en geeft u aan dat u een algemene vraag wilt stellen. Gebruikt u de app al wel, dan gaat u naar het menu in de app, naar ‘Mijn ziekenhuis’ en klikt op de knop ‘Vraag aan ziekenhuis’.

Is deze knop bij u niet zichtbaar? Dan heeft u misschien al een gesprek met de receptie of het klantcontactcentrum van uw zorgorganisatie. Is dat niet het geval, dan biedt uw zorgorganisatie deze service (nog) niet aan.

 

Bent u hiermee geholpen?
27 van 34 zijn hiermee geholpen
Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398