Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

De app gebruiken

Alles wat je moet weten over de BeterDichtbij app

 

Wil je meer weten over alle handige functies binnen de BeterDichtbij app? In de video hierboven legt servicedeskmedewerker Lotte uit hoe en waarvoor je de BeterDichtbij app kan gebruiken.

Wat kan je als patiënt met de BeterDichtbij app?
  • Heb je een vraag aan jou zorgverlener? Deze kan je altijd en overal gemakkelijk stellen via de app!
  • Naast het sturen van berichten kan je ook foto’s en bestanden delen via de app.
  • Je hebt binnen de app altijd de betrouwbare gezondheidsinformatie van Thuisarts.nl en Apotheek.nl binnen handbereik.
  • De BeterDichtbij app wordt ook binnen zorgorganisaties gebruikt voor beeldbelafspraken.
Waarvoor gebruikt jouw zorgverlener de BeterDichtbij app?
  • Zorgverleners kunnen BeterDichtbij gebruiken voor het doorsturen van vragenlijsten. Deze kan je digitaal invullen vanuit huis op een moment dat het jou het beste uitkomt.
  • Verder kunnen zorgverleners BeterDichtbij ook gebruiken voor het delen van informatie, uitslagen, tips en oefeningen.
  • Doe jij ook thuismetingen? Dan kan jouw zorgverlener via BeterDichtbij jouw vragen en berichten over jouw metingen beantwoorden. Zo blijft jouw zorgverlener goed op de hoogte van hoe het met je gaat en hoef je hopelijk minder vaak terug te komen in het ziekenhuis.
Hans Stuurman servicedesk medewerker bij BeterDichtbij
Celine Hillenaar

Wil je iemand spreken? Neem gerust contact op.

Maandag t/m vrijdag: 08.30 tot 21.00

Zaterdag en zondag: 12.00 tot 17.00