Ik kan geen berichten sturen
- Kunt u geen bericht sturen omdat uw gesprekkenoverzicht leeg is?
In dit geval heeft u nog geen gespreksuitnodiging(en) ontvangen vanuit uw zorgverlener(s). Als u contact opneemt met uw zorgverlener of polikliniek, kunt u daar aangeven dat u graag een nieuw gesprek wilt in de BeterDichtbij app. Zij zullen daar een gesprek voor u aanmaken en deze versturen naar u. Zodra ze dit gedaan hebben krijgt u een e-mail en hoeft u alleen nog maar de BeterDichtbij app te openen. Het nieuwe gesprek zal vanzelf in uw lijst met gesprekken verschijnen.
- Kunt u geen bericht sturen omdat het gesprek ‘Gesloten’ of ‘Niet langer actief’ is? In dat geval heeft uw zorgverlener het gesprek afgesloten.
Ook nu kunt u het beste even contact opnemen met uw zorgverlener of de betreffende polikliniek. U kunt daar aangeven dat u graag een bericht zou willen sturen via BeterDichtbij en vragen of ze het gesprek opnieuw willen openen. Als ze uw gesprek geopend hebben kunt u weer berichten sturen via het gesprek in BeterDichtbij.
Kunt u om een andere reden geen bericht sturen of hebben de bovenstaande oplossingen niet geholpen? Neem dan contact op met onze servicedesk. Wij zoeken graag de oorzaak voor u op.