Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

Hulp bij problemen

Ik kan geen berichten sturen

  • Kun je geen bericht sturen omdat je gesprekkenoverzicht leeg is?

In dit geval heb je nog geen gespreksuitnodiging(en) ontvangen vanuit je zorgverlener(s). Als je contact opneemt met je zorgverlener of polikliniek, kun je daar aangeven dat je graag een nieuw gesprek wilt in de BeterDichtbij app. Zij zullen daar een gesprek voor je aanmaken en deze versturen naar jou. Zodra ze dit gedaan hebben krijg je een e-mail en hoef je alleen nog maar de BeterDichtbij app te openen. Het nieuwe gesprek zal vanzelf in je lijst met gesprekken verschijnen.

  • Kun je geen bericht sturen omdat het gesprek ‘Gesloten’ of ‘Niet langer actief’ is? In dat geval heeft je zorgverlener het gesprek afgesloten.

Ook nu kun je het beste even contact opnemen met je zorgverlener of de betreffende polikliniek. Je kunt daar aangeven dat je graag een bericht zou willen sturen via BeterDichtbij en vragen of ze het gesprek opnieuw willen openen. Als ze je gesprek geopend hebben kun je weer berichten sturen via het gesprek in BeterDichtbij.

Kun je om een andere reden geen bericht sturen of hebben de bovenstaande oplossingen niet geholpen? Neem dan contact op met onze servicedesk. Wij zoeken graag de oorzaak voor je op. 

Hans Stuurman servicedesk medewerker bij BeterDichtbij
Celine Hillenaar

Wil je iemand spreken? Neem gerust contact op.

Maandag t/m vrijdag: 08.30 tot 21.00

Zaterdag en zondag: 12.00 tot 17.00