Activeren lukt niet
Probeert u de BeterDichtbij app te activeren op uw toestel, maar lukt dit niet?
- Ik ontvang geen SMS- of e-mailbevestigingscode.
Wat kunt u doen?
Klik op ‘Stuur mij de (e-mail)code opnieuw’. Vul uw mobiele telefoonnummer of e-mailadres zelf opnieuw in (zorg dat er geen typefouten in staan) en klik op ‘Verder’. Er wordt nu een nieuwe bevestigingscode naar het ingevulde telefoonnummer of e-mailadres gestuurd.
Lukt dat niet?
Mogelijk is er wat vertraging in het versturen van de bevestigingscode. Wacht enkele minuten, controleer uw mobiele netwerk of uw spam e-mailbox.
Als de bevestigingscode uiteindelijk toch niet binnenkomt, kan het helpen om de BeterDichtbij app even helemaal te verwijderen en opnieuw te downloaden. Zo kunt u de activatie opnieuw doorlopen.
- Ziet u de melding ‘Activatie mislukt’?
Neem contact op met de BeterDichtbij Servicedesk. Dan kijken we het graag voor u na.
Probeert u BeterDichtbij app te activeren op uw computer, maar lukt dit niet?
- Ik ontvang geen SMS–authenticatiecode.
Wat kunt u doen?
Klik op de knop ‘Vorige’ en controleer of u het juiste mobiele telefoonnummer hebt ingevoerd. Klik na controle onderaan de pagina op de blauwe knop ‘Verder’. Er wordt nu een nieuwe code naar het ingevulde telefoonnummer gestuurd.
Lukt dat niet?
Mogelijk is er wat vertraging in het versturen van de SMS-authenticatiecode. Wacht enkele minuten en controleer uw mobiele netwerk.
Komt de SMS-authenticatiecode ook nu niet binnen? Neem contact op met de BeterDichtbij Servicedesk. Dan kijken we het graag voor u na.
- Wordt u zelfgekozen wachtwoord niet geaccepteerd?
Het door u gekozen wachtwoord moet voldoen aan de volgende eisen:
- Het wachtwoord moet uit minimaal 8 tekens bestaan.
- Het wachtwoord moet een hoofdletter bevatten.
- Het wachtwoord moet een cijfer bevatten.
- Het wachtwoord moet een speciaal teken bevatten. (Bijvoorbeeld: @#%&!).
Als het wachtwoord aan al deze eisen voldoet, wordt uw wachtwoord geaccepteerd.
Lukt het niet om uw wachtwoord in te stellen? Neem dan contact op met de BeterDichtbij servicedesk. Wij zoeken graag de oorzaak voor u op.