Activeren lukt niet
Probeer je de BeterDichtbij app te activeren op uw toestel, maar lukt dit niet?
- Ik ontvang geen SMS- of e-mailbevestigingscode.
Wat kun je doen?
Klik op ‘Stuur mij de (e-mail)code opnieuw’. Vul je mobiele telefoonnummer of e-mailadres zelf opnieuw in (zorg dat er geen typefouten in staan) en klik op ‘Verder’. Er wordt nu een nieuwe bevestigingscode naar het ingevulde telefoonnummer of e-mailadres gestuurd.
Lukt dat niet?
Mogelijk is er wat vertraging in het versturen van de bevestigingscode. Wacht enkele minuten, controleer je mobiele netwerk of je spam e-mailbox.
Als de bevestigingscode uiteindelijk toch niet binnenkomt, kan het helpen om de BeterDichtbij app even helemaal te verwijderen en opnieuw te downloaden. Zo kun je de activatie opnieuw doorlopen.
- Zie je de melding ‘Activatie mislukt’?
Neem contact op met de BeterDichtbij Servicedesk. Dan kijken we het graag voor je na.
Probeer je BeterDichtbij app te activeren op je computer, maar lukt dit niet?
- Ik ontvang geen SMS–authenticatiecode.
Wat kun je doen?
Klik op de knop ‘Vorige’ en controleer of je het juiste mobiele telefoonnummer hebt ingevoerd. Klik na controle onderaan de pagina op de blauwe knop ‘Verder’. Er wordt nu een nieuwe code naar het ingevulde telefoonnummer gestuurd.
Lukt dat niet?
Mogelijk is er wat vertraging in het versturen van de SMS-authenticatiecode. Wacht enkele minuten en controleer je mobiele netwerk.
Komt de SMS-authenticatiecode ook nu niet binnen? Neem contact op met de BeterDichtbij Servicedesk. Dan kijken we het graag voor je na.
- Wordt je zelfgekozen wachtwoord niet geaccepteerd?
Het door jou gekozen wachtwoord moet voldoen aan de volgende eisen:
- Het wachtwoord moet uit minimaal 8 tekens bestaan.
- Het wachtwoord moet een hoofdletter bevatten.
- Het wachtwoord moet een cijfer bevatten.
- Het wachtwoord moet een speciaal teken bevatten. (Bijvoorbeeld: @#%&!).
Als het wachtwoord aan al deze eisen voldoet, wordt je wachtwoord geaccepteerd.
Lukt het niet om je wachtwoord in te stellen? Neem dan contact op met de BeterDichtbij servicedesk. Wij zoeken graag de oorzaak voor je op.