Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

Hulp bij problemen

Ik zie mijn gesprek niet, wat nu?

Bij het openen van de BeterDichtbij app krijg ik de melding ‘Afwijkende gegevens’ te zien. 

Waarom krijg je deze melding? 
Bij je zorgorganisatie hebben ze bij het aanmaken van je nieuwe gesprek andere gegevens ingevuld in het BeterDichtbij systeem dan waarmee je zelf de BeterDichtbij app heeft geactiveerd. Hierdoor krijg je de melding ‘Afwijkende gegevens’ in je BeterDichtbij app te zien.

Omdat de BeterDichtbij app goed beveiligd is moeten deze gegevens goed kloppen. Je kan je gesprek met je zorgverlener alleen zien als deze gegevens goed kloppen en overal hetzelfde zijn.

Wat kun je doen? 
Gelukkig kan je zorgverlener dit makkelijk voor je oplossen:

  1. Neem telefonisch contact op met je zorgverlener of polikliniek.
  2. Vraag na of het juiste e-mailadres en/of 06-nummer in hun BeterDichtbij systeem is ingevuld. Vraag of ze de ‘Openstaande uitnodigingen’ willen controleren en de knop ‘ Check gegevens’ willen gebruiken.
  3. Als je zorgverlener de gegevens juist heeft aangepast, kan je opnieuw inloggen in de BeterDichtbij app en het gesprek zien staan.

Als je vermoedt dat er een ander e-mailadres of telefoonnummer door je zorgverlener is ingevoerd, kun je in de BeterDichtbij app in je profiel dit andere e-mailadres of telefoonnummer invoeren.

Na het opslaan en verversen van je gespreksoverzicht kan het gesprek, indien de gegevens overeenkomen, zichtbaar worden.

Hans Stuurman servicedesk medewerker bij BeterDichtbij
Celine Hillenaar

Wil je iemand spreken? Neem gerust contact op.

Maandag t/m vrijdag: 08.30 tot 21.00

Zaterdag en zondag: 12.00 tot 17.00