Ik zie mijn gesprek niet, wat nu?
Bij het openen van de BeterDichtbij app krijg ik de melding ‘Afwijkende gegevens’ te zien.
Waarom krijgt u deze melding?
Bij uw zorgorganisatie hebben ze bij het aanmaken van uw nieuwe gesprek andere gegevens ingevuld in het BeterDichtbij systeem dan waarmee u zelf de BeterDichtbij app heeft geactiveerd. Hierdoor krijgt u de melding ‘Afwijkende gegevens’ in uw BeterDichtbij app te zien.
Omdat de BeterDichtbij app goed beveiligd is moeten deze gegevens goed kloppen. U kan uw gesprek met uw zorgverlener alleen zien als deze gegevens goed kloppen en overal hetzelfde zijn.
Wat kunt u doen?
Gelukkig kan uw zorgverlener dit makkelijk voor u oplossen:
- Neem telefonisch contact op met uw zorgverlener of polikliniek.
- Vraag na of het juiste e-mailadres en/of 06-nummer in hun BeterDichtbij systeem is ingevuld. Vraag of ze de ‘Openstaande uitnodigingen’ willen controleren en de knop ‘ Check gegevens’ willen gebruiken.
- Als uw zorgverlener de gegevens juist heeft aangepast, kan u opnieuw inloggen in de BeterDichtbij app en het gesprek zien staan.
Als u vermoedt dat er een ander e-mailadres of telefoonnummer door uw zorgverlener is ingevoerd, kunt u in de BeterDichtbij app in uw profiel dit andere e-mailadres of telefoonnummer invoeren.
Na het opslaan en verversen van uw gespreksoverzicht kan het gesprek, indien de gegevens overeenkomen, zichtbaar worden.