Het BeterDichtbij platform voor patiënten en zorgverleners is tijdelijk onbereikbaar i.v.m. storing. Er wordt gewerkt aan een oplossing, excuses voor het ongemak.

Beeldbellen lukt niet, wat nu?

Heeft u een beeldbelafspraak met uw zorgverlener, maar heeft u geen beeld of geluid tijdens het beeldbelgesprek?

Om te beeldbellen met uw zorgverlener is toegang tot uw camera en microfoon nodig. Zo kunt u elkaar zien en horen.

U kunt zelf controleren of de toestemming voor gebruik van de microfoon en camera bij u goed staat:

  1. Open de BeterDichtbij app.
  2. Ga rechtsonder naar ‘Mijn profiel’ en vervolgens naar ‘Instellingen’.
  3. Controleer of beide schuifjes bij de kopjes ‘Camera’ en ‘Microfoon’ naar rechts geschoven staan. Is dit niet het geval? Dit kunt u zelf aanpassen door op de schuifjes te klikken.

U heeft nu de app toestemming gegeven om de camera en microfoon te gebruiken tijdens het beeldbellen.

Heeft u tijdens het beeldbelgesprek nog steeds geen beeld of geluid gehad? Neem gerust contact op met onze servicedesk. Wij zoeken graag de oorzaak voor u op. 

Wilt u iemand spreken? Neem gerust contact op.

Maandag t/m vrijdag: 08:30 tot 21:00

Zaterdag en zondag: 12.00 tot 17.00