Beeldbellen lukt niet, wat nu?
Heeft u een beeldbelafspraak met uw zorgverlener, maar heeft u geen beeld of geluid tijdens het beeldbelgesprek?
Om te beeldbellen met uw zorgverlener is toegang tot uw camera en microfoon nodig. Zo kunt u elkaar zien en horen.
U kunt zelf controleren of de toestemming voor gebruik van de microfoon en camera bij u goed staat:
- Open de BeterDichtbij app.
- Ga rechtsonder naar ‘Mijn profiel’ en vervolgens naar ‘Instellingen’.
- Controleer of beide schuifjes bij de kopjes ‘Camera’ en ‘Microfoon’ naar rechts geschoven staan. Is dit niet het geval? Dit kunt u zelf aanpassen door op de schuifjes te klikken.
U heeft nu de app toestemming gegeven om de camera en microfoon te gebruiken tijdens het beeldbellen.
Heeft u tijdens het beeldbelgesprek nog steeds geen beeld of geluid gehad? Neem gerust contact op met onze servicedesk. Wij zoeken graag de oorzaak voor u op.