Op dit moment is er een storing bij een leverancier van ons waardoor beeldbellen via BeterDichtbij nu tijdelijk niet mogelijk is. Ons technisch team en onze leverancier zijn hard aan het werk om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor de onderbreking. Zodra de storing is opgelost laten we dat direct weten.

Hoe werkt het?

Kan ik ook beeldbellen via BeterDichtbij?

Ja, dat kan. Steeds meer artsen en andere zorgverleners beeldbellen met hun patiënten via BeterDichtbij.

Beeldbellen via BeterDichtbij - visual 2Bent u uitgenodigd om te beeldbellen met uw zorgverlener?

Het werkt eenvoudig: u wordt gewoon op de eigen telefoon gebeld, waar de BeterDichtbij app op staat. U neemt op en ziet vervolgens uw zorgverlener en kunt u samen een gesprek voeren.

Wat heeft u nodig?

  • Uw mobiele telefoon of tablet met daarop de BeterDichtbij app.
  • Uw telefoon of tablet staat aan, en niet op vliegtuigstand of niet storen.
  • Een werkende internetverbinding (wifi).
  • Een omgeving waarin u rustig kunt bellen.

In 4 stappen aan de slag

  • Uw zorgverlener maakt een beeldbelafspraak met u.
  • U wordt op het afgesproken moment gebeld. U neemt op en dan ziet u uw zorgverlener op uw mobiele telefoon.
  • U voert het gesprek.
  • Klaar? Tot slot kan het zijn dat u een link in de BeterDichtbij app naar een aantal korte vragen over uw ervaring in met beeldbellen.

Lukt het beeldbellen niet? Bekijk dan deze tips >

Wilt u ook beeldbellen met uw zorgverlener?

Uw arts of andere zorgverleners kan u vertellen of ook u al kunt beeldbellen met hem of haar via BeterDichtbij. Vraag ernaar bij uw arts.

Bent u hiermee geholpen?
19 van 20 zijn hiermee geholpen
Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398