Op dit moment is er een technische storing waardoor het BeterDichtbij platform nu tijdelijk niet bereikbaar is. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Hoe werkt het?

Kan ik ook beeldbellen via BeterDichtbij?

Ja, dat kan. Steeds meer artsen en andere zorgverleners beeldbellen met hun patiënten via BeterDichtbij.

Beeldbellen via BeterDichtbij - visual 2Bent u uitgenodigd om te beeldbellen met uw zorgverlener?

Het werkt eenvoudig: u wordt gewoon op de eigen telefoon gebeld, waar de BeterDichtbij app op staat. U neemt op en ziet vervolgens uw zorgverlener en kunt u samen een gesprek voeren.

Wat heeft u nodig?

  • De BeterDichtbij app op uw mobiele telefoon of tablet, en uw registratie voor BeterDichtbij is voltooid.
  • U heeft de BeterDichtbij app toestemming gegeven voor toesturen van meldingen en toegang tot uw microfoon en camera. Zie hier u dit doet >
  • Uw telefoon staat aan, en niet op vliegtuigstand of niet storen.
  • Een werkende internetverbinding (wifi).
  • Een omgeving waarin u rustig kunt bellen.

In 4 stappen aan de slag

  • Uw zorgverlener maakt een beeldbelafspraak met u.
  • U wordt op het afgesproken moment gebeld. U neemt op en dan ziet u uw zorgverlener op uw mobiele telefoon.
  • U voert het gesprek.
  • Klaar? Tot slot kan het zijn dat u een link in de BeterDichtbij app naar een aantal korte vragen over uw ervaring in met beeldbellen.

Lukt het beeldbellen niet? Bekijk dan deze tips >

U kunt het beeldbelgesprek (nu nog) niet automatisch opnemen via de BeterDichtbij app.

Wilt u ook beeldbellen met uw zorgverlener?

Uw arts of andere zorgverleners kan u vertellen of ook u al kunt beeldbellen met hem of haar via BeterDichtbij. Vraag ernaar bij uw arts.

Bent u hiermee geholpen?
3 van 4 zijn hiermee geholpen
Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398