Op dit moment is het BeterDichtbij platform tijdelijk niet bereikbaar, i.v.m. gepland onderhoud. Vanaf zaterdagmiddag 7 november kunt u BeterDichtbij weer gebruiken.

Hoe werkt het?

Kan ik ook beeldbellen via BeterDichtbij?

Ja, dat kan. Steeds meer artsen en andere zorgverleners beeldbellen met hun patiënten via BeterDichtbij.

Beeldbellen via BeterDichtbij - visual 2Bent u uitgenodigd om te beeldbellen met uw zorgverlener?

Het werkt eenvoudig: u wordt gewoon op de eigen telefoon of tablet gebeld, waar de BeterDichtbij app op staat. U neemt op en ziet vervolgens uw zorgverlener en kunt u samen een gesprek voeren.

Wat heeft u nodig?

  • De BeterDichtbij app op uw mobiele telefoon of tablet, en uw registratie voor BeterDichtbij is voltooid.
  • U heeft de BeterDichtbij app toestemming gegeven voor toesturen van meldingen en toegang tot uw microfoon en camera. Zie hier u dit doet >
  • Uw telefoon of tablet staat aan, en niet op vliegtuigstand of niet storen.
  • Een werkende internetverbinding (wifi).
  • Een omgeving waarin u rustig kunt bellen.

In 4 stappen aan de slag

  • Uw zorgverlener maakt een beeldbelafspraak met u.
  • U wordt op het afgesproken moment gebeld. U neemt op en dan ziet u uw zorgverlener op uw mobiele telefoon of tablet.
  • U voert het gesprek.
  • Klaar? Tot slot kan het zijn dat u een link in de BeterDichtbij app ontvangt naar een aantal korte vragen over uw ervaring in met beeldbellen.

Lukt het beeldbellen niet? Bekijk dan deze tips >

U kunt het beeldbelgesprek (nu nog) niet automatisch opnemen via de BeterDichtbij app.

Wilt u ook beeldbellen met uw zorgverlener?

Uw arts of andere zorgverleners kan u vertellen of ook u al kunt beeldbellen met hem of haar via BeterDichtbij. Vraag ernaar bij uw arts.

Bent u hiermee geholpen?
6 van 8 zijn hiermee geholpen
Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398