Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

Zorgprofessionals

Hoe werkt het gespreksoverzicht?

In het gespreksoverzicht binnen het BeterDichtbij platform kan je alle patiëntgesprekken terugvinden. Kan je een gesprek niet meer terugvinden in het BeterDichtbij platform? Hier lees je hoe je een gesprek kan opzoeken:

1. Open het BeterDichtbij platform en zorg dat het gesprekkenoverzicht zichtbaar is.

2. Aan de linkerzijde zie je verschillende gespreksfilters (ongelezen, open, afgehandeld, etc) staan. Zorg dat alle gespreksfilters niet zijn aangevinkt.

3. Nu zie je alle, voor jou toegankelijke, BeterDichtbij gesprekken. Zoek het betreffende gesprek op door het patiëntnummer of geboortedatum in te vullen.

Het gesprek wordt nu weergegeven! Klik op het gesprek om deze te openen.

Verder leren in de BeterDichtbij Academie
Wil je weten hoe je een gesprek aanmaakt of een bericht stuurt? Bekijk deze en meer kennisvideo’s op de BeterDichtbij Academie.

Hans Stuurman servicedesk medewerker bij BeterDichtbij
Celine Hillenaar

Wil je iemand spreken? Neem gerust contact op.

Maandag t/m vrijdag: 08.30 tot 21.00

Zaterdag en zondag: 12.00 tot 17.00