Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

Zorgprofessionals

Ik krijg een foutmelding bij het aanmaken van een gesprek, hoe kan dit?

Wanneer er bij het aanmaken van een nieuw gesprek een foutmelding wordt weergeven, kan dit de volgende oorzaak betekenen:
Het e-mailadres of telefoonnummer wat in de uitnodiging is genoteerd, is al gekoppeld aan een bestaand BeterDichtbij account met een ander e-mailadres/telefoonnummer.

Vraag bij de patiënt na of er in het verleden al een BeterDichtbij account is aangemaakt met het door jullie genoteerde e-mailadres of telefoonnummer. Vul de juiste combinatie van gegevens in en verstuur de uitnodiging opnieuw.

Kom je er niet uit? Neem gerust contact met ons op, we helpen graag!

Hans Stuurman servicedesk medewerker bij BeterDichtbij
Celine Hillenaar

Wil je iemand spreken? Neem gerust contact op.

Maandag t/m vrijdag: 08.30 tot 21.00

Zaterdag en zondag: 12.00 tot 17.00