Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

Zorgprofessionals

Ik kan niet inloggen in het BeterDichtbij platform

Heb je BeterDichtbij nog niet eerder gebruikt en krijg je de foutmelding “Geen actieve instanties” als je probeert in te loggen? Hier lees je wat je kan doen.

Als je de melding ‘Geen actieve instanties’ te zien krijgt, betekent dit dat je (nog) niet de juiste rechten hebt gekregen om toegang te krijgen tot het BeterDichtbij platform.

Om de juiste rechten toegewezen te krijgen kan je contact opnemen met de ICT afdeling en/of functioneel beheerder van je eigen zorgorganisatie.

Nadat je de juiste rechten heb gekregen, kan je direct toegang krijgen tot het BeterDichtbij platform.

Hans Stuurman servicedesk medewerker bij BeterDichtbij
Celine Hillenaar

Wil je iemand spreken? Neem gerust contact op.

Maandag t/m vrijdag: 08.30 tot 21.00

Zaterdag en zondag: 12.00 tot 17.00