Aan de slag

Ik krijg een foutmelding bij het registreren, wat kan ik doen?

Als u zich registreert voor BeterDichtbij en een foutmelding krijgt, kan het zijn deze oorzaken hebben:

Uw telefoonnummer en/of e-mailadres komen niet overeen met de gegevens waarmee uw account is aangemaakt door uw zorgverlener

Als het telefoonnummer of e-mailadres dat u invoert bij de registratie niet hetzelfde zijn als die zijn ingevoerd door uw zorgverlener, krijgt u een foutmelding te zien. In verband met de veiligheid van BeterDichtbij is het belangrijk dat de gegevens hetzelfde zijn. Mogelijk is er een ander of oud telefoonnummer of e-mailadres ingevoerd, of een typefout gemaakt.

U kunt zelf controleren of dit de oorzaak is van de foutmelding. Heeft u wel een SMS maar geen e-mail ontvangen van BeterDichtbij of andersom? Dan klopt één van de twee niet.

Wat kunt u doen?

  • Registreer opnieuw met een ander telefoonnummer of e-mailadres dat mogelijk bekend is bij uw huisartsenpraktijk of ziekenhuis
  • Lukt dat niet? Vraag dan bij uw zorgverlener na of het juiste en actuele telefoonnummer en e-mailadres zijn doorgevoerd.
    • Uw zorgverlener kan uw gegevens aanpassen als dat nodig is
  • Of bel of mail de BeterDichtbij servicedesk, dan zoeken we de oorzaak voor u op
    • Bij BeterDichtbij kunnen we de oorzaak van het probleem met registreren uitzoeken, maar uw gegevens niet aanpassen als dat nodig is

Ervaart u een ander probleem of lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem gerust contact met ons op.

Was dit artikel nuttig?
Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398