Op dit moment is er een storing bij een leverancier van ons waardoor beeldbellen via BeterDichtbij nu tijdelijk niet mogelijk is. Ons technisch team en onze leverancier zijn hard aan het werk om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor de onderbreking. Zodra de storing is opgelost laten we dat direct weten.

Aan de slag

Ik krijg een foutmelding bij het registreren, wat kan ik doen?

Als u zich registreert voor BeterDichtbij en een foutmelding krijgt, kan het zijn deze oorzaken hebben:

Uw telefoonnummer en/of e-mailadres komen niet overeen met de gegevens waarmee uw account is aangemaakt door uw zorgverlener

Als het telefoonnummer of e-mailadres dat u invoert bij de registratie niet hetzelfde zijn als die zijn ingevoerd door uw zorgverlener, krijgt u een foutmelding te zien. In verband met de veiligheid van BeterDichtbij is het belangrijk dat de gegevens hetzelfde zijn. Mogelijk is er een ander of oud telefoonnummer of e-mailadres ingevoerd, of een typefout gemaakt.

U kunt zelf controleren of dit de oorzaak is van de foutmelding. Heeft u wel een SMS maar geen e-mail ontvangen van BeterDichtbij of andersom? Dan klopt één van de twee niet.

Wat kunt u doen?

  • Registreer opnieuw met een ander telefoonnummer of e-mailadres dat mogelijk bekend is bij uw huisartsenpraktijk of ziekenhuis
  • Lukt dat niet? Vraag dan bij uw zorgverlener na of het juiste en actuele telefoonnummer en e-mailadres zijn doorgevoerd.
    • Uw zorgverlener kan uw gegevens aanpassen als dat nodig is
  • Of bel of mail de BeterDichtbij servicedesk, dan zoeken we de oorzaak voor u op
    • Bij BeterDichtbij kunnen we de oorzaak van het probleem met registreren uitzoeken, maar uw gegevens niet aanpassen als dat nodig is

Ervaart u een ander probleem of lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem gerust contact met ons op.

Bent u hiermee geholpen?
5 van 8 zijn hiermee geholpen
Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398