Op dit moment is er een storing bij een leverancier van ons waardoor beeldbellen via BeterDichtbij nu tijdelijk niet mogelijk is. Ons technisch team en onze leverancier zijn hard aan het werk om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor de onderbreking. Zodra de storing is opgelost laten we dat direct weten.

Hoe werkt het?

Hoe snel krijg ik antwoord op mijn vragen?

Praktische vragen worden in de regel binnen 1 werkdag beantwoord. Uw persoonlijke medische vragen worden binnen 3 tot 5 werkdagen beantwoord. Uw arts of de afdeling waar u in behandeling bent, kan u meer vertellen over wat u kunt verwachten.

Handige tip: als u push notificaties instelt op uw eigen telefoon, dan ontvangt u automatisch een berichtje als het antwoord op uw vraag klaar staat in de app.

Bent u hiermee geholpen?
9 van 9 zijn hiermee geholpen
Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398