Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

De app gebruiken

Hoe kan ik gesprekken opslaan of verwijderen?

Gesprekken opslaan 
In de BeterDichtbij app worden berichten automatisch opgeslagen, uiteraard veilig en alleen zichtbaar voor jou en je zorgverlener.

Het is niet mogelijk om deze gesprekken te exporteren en buiten de BeterDichtbij app op te slaan.

Gesprekken verwijderen 
De gesprekken die je met je zorgverlener via BeterDichtbij voert kun je zelf niet verwijderen. Wanneer je één of meerdere gesprekken wilt verwijderen kun je dit aangeven bij de desbetreffende zorgverlener. Na je verzoek zal hij of zij contact leggen met BeterDichtbij om het gesprek te verwijderen.

Het is niet mogelijk om zelf een verzoek tot verwijderen in te dienen bij BeterDichtbij. Dit kan alleen je zorgverlener voor je doen. 

Hans Stuurman servicedesk medewerker bij BeterDichtbij
Celine Hillenaar

Wil je iemand spreken? Neem gerust contact op.

Maandag t/m vrijdag: 08.30 tot 21.00

Zaterdag en zondag: 12.00 tot 17.00