Ervaringen van patiënten en zorgverleners
"Vroeg in de ochtend stuurt de nachtdienst een update aan de eerste contactpersoon van de patiënt. Het is ontzettend fijn om ’s morgens te lezen hoe jouw dierbare door de nacht is gekomen."

"Bij een BeterDichtbij gesprek heb je de tijd om de vraag uit te zoeken en dan kan je op je gemak antwoord geven."

"Als er een wondcomplicatie optreedt, dan wil ik daar graag snel van op de hoogte zijn. Vaak kan ik mensen al geruststellen op basis van een foto via de BeterDichtbij app."

"Onze zorg is meer planbaar want we kunnen zelf bepalen in het loop van de dag wanneer we reageren op de berichten."

"Het is voor mij eenvoudig om even dat appje te sturen en zorgverleners kunnen erop reageren wanneer zij er tijd voor hebben."

“Met ons team van dermatologen zijn we het zorgpad opnieuw gaan inrichten, waarbij we echt vanuit de behoeften van patiënten zijn gaan kijken.”

“Je weet gewoon dat er aandacht voor je is, en kunt altijd je vragen stellen”

"Hierdoor hoef ik niet meer elke keer in de auto te stappen om naar het ziekenhuis te gaan. En dat kost onwijs veel tijd anders."
