Ervaringen van patiënten en zorgverleners
"Als er een wondcomplicatie optreedt, dan wil ik daar graag snel van op de hoogte zijn. Vaak kan ik mensen al geruststellen op basis van een foto via de BeterDichtbij app."

"Onze zorg is meer planbaar want we kunnen zelf bepalen in het loop van de dag wanneer we reageren op de berichten."

"Het is voor mij eenvoudig om even dat appje te sturen en zorgverleners kunnen erop reageren wanneer zij er tijd voor hebben."

“Met ons team van dermatologen zijn we het zorgpad opnieuw gaan inrichten, waarbij we echt vanuit de behoeften van patiënten zijn gaan kijken.”

“Je weet gewoon dat er aandacht voor je is, en kunt altijd je vragen stellen”

"Hierdoor hoef ik niet meer elke keer in de auto te stappen om naar het ziekenhuis te gaan. En dat kost onwijs veel tijd anders."

"Voor patiënten vormt het een laagdrempelige manier om hun vraag te stellen en het helpt ons om overbelasting van de telefoonlijn tegen te gaan."

‘Als we digitaal zien dat het goed gaat, kunnen we een consult soms annuleren’
