Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

2 miljoenste gesprek in het BeterDichtbij platform aangemaakt door het Ikazia Ziekenhuis

De poli cardiologie van het Ikazia Ziekenhuis, startte het 2 miljoenste gesprek. Daarom gingen we bij deze enthousiaste afdeling langs.

2 miljoenste gesprek BeterDichtbij bij Ikazia cardiologie

Godfried Bogaerts, directeur van BeterDichtbij: “Dit is een mooie mijlpaal voor BeterDichtbij. De waarde van digitaal contact op grote schaal is groot. Daarmee leren we veel over gedrag en gebruik, waarmee we het platform elke dag verder kunnen ontwikkelen. En belangrijker misschien nog wel is dat het hierdoor voor afdelingen en zorgorganisaties lukt om echt anders naar hun eigen processen te kijken. Zo zorgen we samen voor meer gemak voor patiënten en slim werken voor zorgprofessionals.”

Dank aan iedereen in Ikazia, voor jullie enthousiasme, inzet en waardevolle samenwerking!

2 miljoenste gesprek