Het BeterDichtbij platform voor patiënten en zorgverleners is tijdelijk onbereikbaar i.v.m. storing. Er wordt gewerkt aan een oplossing, excuses voor het ongemak.

Hulp bij problemen

Ik kan niet meer inloggen, hoe los ik dit op?

 

U probeert in te loggen, maar weet uw pincode niet meer of uw pincode wordt niet meer geaccepteerd?

U kunt uw pincode opnieuw instellen door de onderstaande stappen te doorlopen:

  1. Open de BeterDichtbij app.
  2. Klik op het inlogscherm op ‘Pincode vergeten?’.
  3. U ontvangt een 6-cijferige bevestigingscode per SMS. Vul deze in. (Dit is niet uw nieuwe pincode).
  4. U krijgt nu een e-mail met een tweede 6-cijferige bevestigingscode. Vul ook deze code in.
  5. U bent er bijna: vul nu een nieuwe zelfgekozen 5-cijferige pincode in. Ter controle vult u deze twee keer in.

U bent klaar en kunt nu weer inloggen in de BeterDichtbij app.

Is uw account geblokkeerd? 
Uw account is geblokkeerd omdat u meer dan 3 keer de pincode verkeerd heeft ingevoerd. Deze blokkade duurt 15 minuten. Hierna kunt u opnieuw proberen in te loggen.

  • Ik weet mijn wachtwoord niet meer of mijn wachtwoord werkt niet. 
    U kunt eenvoudig uw wachtwoord opnieuw instellen door de volgende stappen te doorlopen:
  1. Ga naar https://mijn.beterdichtbij.nl.
  2. Klik op de blauwe link  ‘Wachtwoord vergeten’ en vul uw eigen e-mailadres in.
  3. Kies bij ‘Rol‘ voor de optie ‘Patiënt’ en klik op ‘Nieuw wachtwoord aanvragen’.
  4. U ontvangt nu een SMS die u bij stap 6 nodig hebt. U ontvangt ook een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.
  5. Klik op deze link in de e-mail zodat de BeterDichtbij website opnieuw opent. U kunt nu zelf een eigen wachtwoord instellen. Onthoud deze goed. U heeft dit wachtwoord weer nodig als u de volgende keer wilt inloggen op de website.
  6. Ter beveiliging vindt er nu nog een extra verificatie plaats. Vul in het laatste veld de bevestigingscode in die u per SMS op uw telefoon zojuist heeft ontvangen en klik ten slot op ‘Verder’.

U heeft nu uw wachtwoord opnieuw ingesteld en kunt weer inloggen in uw BeterDichtbij account op uw computer of laptop.

  • Ik ontvang geen SMS-authenticatiecode. 
    Mogelijk is er wat vertraging in het versturen van de SMS-authenticatiecode. Wacht enkele minuten en controleer uw mobiele netwerk.

Komt de SMS-authenticatie ook nu niet binnen? Neem contact op met de BeterDichtbij servicedesk. Dan kijken we het graag voor u na.

  • Mijn account is geblokkeerd, wat nu?
    Uw account is geblokkeerd omdat u meer dan 3 keer het wachtwoord verkeerd heeft ingevoerd. Deze blokkade duurt 15 minuten. Hierna kunt u opnieuw proberen in te loggen.

Als u uw wachtwoord niet meer weet of als deze niet meer werkt, kunt u een nieuw wachtwoord instellen.

Wilt u iemand spreken? Neem gerust contact op.

Maandag t/m vrijdag: 08:30 tot 21:00

Zaterdag en zondag: 12.00 tot 17.00