Aan de slag

Ik kan niet meer inloggen, hoe los ik dit op?

Als u niet meer kunt inloggen in de BeterDichtbij app, dan kan dat verschillende redenen hebben:

  • De internetverbinding werkt niet goed. Controleer de verbinding en probeer het opnieuw.
  • De pincode is niet juist. Stel een nieuwe pincode in. Bekijk hier hoe u eenvoudig uw pincode opnieuw instelt.
  • De versie van de app op uw telefoon is niet meer in gebruik. Update de app zodat u BeterDichtbij weer veilig kunt gebruiken.

Zo updatet u de BeterDichtbij app:

  1. Ga naar de Google Play Store of de Apple App Store.
  2. Update de app door op ‘update’ of ‘bijwerken’ te klikken.

Nu kunt de BeterDichtbij app weer gewoon openen en inloggen met de pincode die u eerder ook heeft gebruikt.

Was dit artikel nuttig?
Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398