Aan de slag
Meer supportartikelen
- Ik heb geen bevestigingscode per mail of sms ontvangen, wat kan ik doen?
- Ik ben door nog een zorgverlener uitgenodigd voor BeterDichtbij, hoe activeer ik dat?
- Hoe log ik in voor BeterDichtbij?
- Beeldbellen met mijn zorgverlener lukt niet, wat kan ik doen?
- Ik zie 2 apps in de app store staan, welke gebruik ik voor contact met mijn zorgverlener?
- Kan ik BeterDichtbij ook op mijn computer gebruiken?
- Hoe registreer ik mij voor BeterDichtbij?
- Ik heb een nieuwe telefoon of telefoonnummer. Hoe kan ik BeterDichtbij blijven gebruiken?
- Ik ben mijn pincode of wachtwoord vergeten, wat nu?
- Wat is een Bevestigingscode?
- Ik krijg een foutmelding bij het registreren, wat kan ik doen?
- Ik heb de app gedownload, hoe kom ik nu in contact met mijn arts of zorgverlener?
- Ik heb geen uitnodiging per mail en sms gehad, wat kan ik doen?
- Hoe kan ik mijn profiel in de BeterDichtbij app aanpassen, zoals e-mail, telefoonnummer, naam of geboortedatum?
- Ik kan niet meer inloggen, hoe los ik dit op?
Ik kan niet meer inloggen, hoe los ik dit op?
Als u niet meer kunt inloggen in de BeterDichtbij app, dan kan dat verschillende redenen hebben:
- De internetverbinding werkt niet goed. Controleer de verbinding en probeer het opnieuw.
- De pincode is niet juist. Stel een nieuwe pincode in. Bekijk hier hoe u eenvoudig uw pincode opnieuw instelt.
- De versie van de app op uw telefoon is niet meer in gebruik. Update de app zodat u BeterDichtbij weer veilig kunt gebruiken.
Zo updatet u de BeterDichtbij app:
- Ga naar de Google Play Store of de Apple App Store.
- Update de app door op ‘update’ of ‘bijwerken’ te klikken.
Nu kunt de BeterDichtbij app weer gewoon openen en inloggen met de pincode die u eerder ook heeft gebruikt.
Werkt het nog niet, en gebruikt u een VPN verbinding op uw mobiele telefoon? Dan is dat de oorzaak dat u niet kunt inloggen. Voor de veiligheid is het niet mogelijk om via een VPN verbinding in te loggen op de BeterDichtbij app. Als u deze (tijdelijk) uitzet, kunt u weer gewoon inloggen in de app.

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.
U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398