Ik kan niet meer inloggen, hoe los ik dit op?
U probeert in te loggen, maar weet uw pincode niet meer of uw pincode wordt niet meer geaccepteerd?
U kunt uw pincode opnieuw instellen door de onderstaande stappen te doorlopen:
- Open de BeterDichtbij app.
- Klik op het inlogscherm op ‘Pincode vergeten?’.
- U ontvangt een 6-cijferige bevestigingscode per SMS. Vul deze in. (Dit is niet uw nieuwe pincode).
- U krijgt nu een e-mail met een tweede 6-cijferige bevestigingscode. Vul ook deze code in.
- U bent er bijna: vul nu een nieuwe zelfgekozen 5-cijferige pincode in. Ter controle vult u deze twee keer in.
U bent klaar en kunt nu weer inloggen in de BeterDichtbij app.
Is uw account geblokkeerd?
Uw account is geblokkeerd omdat u meer dan 3 keer de pincode verkeerd heeft ingevoerd. Deze blokkade duurt 15 minuten. Hierna kunt u opnieuw proberen in te loggen.
- Ik weet mijn wachtwoord niet meer of mijn wachtwoord werkt niet.
U kunt eenvoudig uw wachtwoord opnieuw instellen door de volgende stappen te doorlopen:
- Ga naar https://mijn.beterdichtbij.nl.
- Klik op de blauwe link ‘Wachtwoord vergeten’ en vul uw eigen e-mailadres in.
- Kies bij ‘Rol‘ voor de optie ‘Patiënt’ en klik op ‘Nieuw wachtwoord aanvragen’.
- U ontvangt nu een SMS die u bij stap 6 nodig hebt. U ontvangt ook een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.
- Klik op deze link in de e-mail zodat de BeterDichtbij website opnieuw opent. U kunt nu zelf een eigen wachtwoord instellen. Onthoud deze goed. U heeft dit wachtwoord weer nodig als u de volgende keer wilt inloggen op de website.
- Ter beveiliging vindt er nu nog een extra verificatie plaats. Vul in het laatste veld de bevestigingscode in die u per SMS op uw telefoon zojuist heeft ontvangen en klik ten slot op ‘Verder’.
U heeft nu uw wachtwoord opnieuw ingesteld en kunt weer inloggen in uw BeterDichtbij account op uw computer of laptop.
- Ik ontvang geen SMS-authenticatiecode.
Mogelijk is er wat vertraging in het versturen van de SMS-authenticatiecode. Wacht enkele minuten en controleer uw mobiele netwerk.
Komt de SMS-authenticatie ook nu niet binnen? Neem contact op met de BeterDichtbij servicedesk. Dan kijken we het graag voor u na.
- Mijn account is geblokkeerd, wat nu?
Uw account is geblokkeerd omdat u meer dan 3 keer het wachtwoord verkeerd heeft ingevoerd. Deze blokkade duurt 15 minuten. Hierna kunt u opnieuw proberen in te loggen.
Als u uw wachtwoord niet meer weet of als deze niet meer werkt, kunt u een nieuw wachtwoord instellen.