Op dit moment is er een storing bij een leverancier van ons waardoor beeldbellen via BeterDichtbij nu tijdelijk niet mogelijk is. Ons technisch team en onze leverancier zijn hard aan het werk om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor de onderbreking. Zodra de storing is opgelost laten we dat direct weten.

Aan de slag

Ik kan niet meer inloggen, hoe los ik dit op?

Als u niet meer kunt inloggen in de BeterDichtbij app, dan kan dat verschillende redenen hebben:

  • De internetverbinding werkt niet goed. Controleer de verbinding en probeer het opnieuw.
  • De pincode is niet juist. Stel een nieuwe pincode in. Bekijk hier hoe u eenvoudig uw pincode opnieuw instelt.
  • De versie van de app op uw telefoon is niet meer in gebruik. Update de app zodat u BeterDichtbij weer veilig kunt gebruiken.

Zo updatet u de BeterDichtbij app:

  1. Ga naar de Google Play Store of de Apple App Store.
  2. Update de app door op ‘update’ of ‘bijwerken’ te klikken.

Nu kunt de BeterDichtbij app weer gewoon openen en inloggen met de pincode die u eerder ook heeft gebruikt.

Werkt het nog niet, en gebruikt u een VPN verbinding op uw mobiele telefoon? Dan is dat de oorzaak dat u niet kunt inloggen. Voor de veiligheid is het niet mogelijk om via een VPN verbinding in te loggen op de BeterDichtbij app. Als u deze (tijdelijk) uitzet, kunt u weer gewoon inloggen in de app.

Bent u hiermee geholpen?
0 van 2 zijn hiermee geholpen
Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398