Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

Hoe bereid ik me goed voor op het beeldbelgesprek?

Je zorgverlener plant met jou een beeldbelafspraak in. De volgende punten zijn belangrijk om enkele dagen voor je geplande beeldbelafspraak na te lopen:

  1. Je hebt de BeterDichtbij app geactiveerd op je mobiele telefoon of tablet en je hebt een actief gesprek met de betreffende zorgverlener.
  2. Je telefoon of tablet staat aan en niet op vliegtuigstand of op niet-storen.
  3. Een werkende internetverbinding (bij voorkeur via WiFi of anders via 4G).
  4. Een omgeving waarin je rustig kunt bellen.

Let op: je kunt niet beeldbellen met je zorgverlener via de computer, maar alleen met een mobiele telefoon of tablet waar de BeterDichtbij app goed op is geactiveerd. 

Hans Stuurman servicedesk medewerker bij BeterDichtbij
Celine Hillenaar

Wil je iemand spreken? Neem gerust contact op.

Maandag t/m vrijdag: 08.30 tot 21.00

Zaterdag en zondag: 12.00 tot 17.00