Hoe werkt het?
Meer supportartikelen
- Wat voor vragen kan ik stellen via BeterDichtbij?
- Hoe deel ik bestanden met mijn zorgverlener via BeterDichtbij op mijn telefoon of computer?
- Kan ik ook beeldbellen via BeterDichtbij?
- Kan ik BeterDichtbij ook op mijn iPad of andere tablet gebruiken?
- Op welke type telefoons kan ik de BeterDichtbij app gebruiken?
- Ik heb een acute vraag, kan ik die ook via de app stellen?
- Kan ik met meerdere artsen tegelijk communiceren?
- Kan ik BeterDichtbij ook op mijn computer gebruiken?
- Is BeterDichtbij gratis?
- Kan ik ook foto’s en smiley’s versturen via BeterDichtbij?
- Hoe snel krijg ik antwoord op mijn vragen?
- Is mijn huisarts ook bereikbaar via BeterDichtbij?
- Ik zie Thuisarts.nl in de app staan, wat is dit?
- Hoe zie ik of mijn bericht gelezen is en ik een nieuw bericht heb ontvangen van mijn zorgverlener?
- Gebruiken zorgverleners BeterDichtbij ook voor contact met elkaar?
- Is BeterDichtbij gekoppeld aan bestaande systemen in de zorgorganisatie?
- Kan ik nog wel bij mijn zorgverlener terecht?
- Hoe werken artsen en andere zorgverleners met BeterDichtbij?
Op welke type telefoons kan ik de BeterDichtbij app gebruiken?
U kunt BeterDichtbij op iPhone’s en Android-telefoons gebruiken. Een Android telefoon is bijvoorbeeld de Samsung, Sony, LG of Huawei. Om BeterDichtbij altijd veilig te kunnen gebruiken, is het belangrijk dat u de laatste versie van de app op uw telefoon heeft gedownload. BeterDichtbij werkt dan goed op:
- Android-telefoons met het Android besturingssysteem 5.0 of hoger
- iPhone’s met het iOS besturingssysteem 10.0 of hoger
! Op Windows telefoons kunt u BeterDichtbij niet gebruiken.
U kunt BeterDichtbij trouwens ook gebruiken op uw iPad of andere tablet en op uw computer.

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.
U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398