Op dit moment is er een storing bij een leverancier van ons waardoor beeldbellen via BeterDichtbij nu tijdelijk niet mogelijk is. Ons technisch team en onze leverancier zijn hard aan het werk om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor de onderbreking. Zodra de storing is opgelost laten we dat direct weten.

Aan de slag

Hoe log ik in voor BeterDichtbij?

U kunt inloggen voor BeterDichtbij, nadat u zich voor het eerst hebt geregistreerd voor de BeterDichtbij app of BeterDichtbij op uw computer. Daarna logt u zo in:

Inloggen in de BeterDichtbij app doet u met uw 5-cijferige pincode of met uw vingerafdruk of gezichtsherkenning. De pincode hebt u zelf gekozen en ingesteld. Weet u de pincode niet meer? Stel dan een nieuwe pincode in.

Inloggen op BeterDichtbij op uw computer doet u zo:

  1. Ga naar https://mijn.beterdichtbij.nl
  2. Vul uw e-mailadres in zoals bij ons bekend.
  3. Vul uw wachtwoord in. Dat wachtwoord hebt u zelf gekozen en ingesteld.
  4. Kies bij rol: Patiënt
  5. U ontvangt nu een SMS met authenticatiecode op uw mobiele telefoon
  6. Vul de authenticatiecode in

Klaar, u bent nu ingelogd.

Lukt het inloggen niet, bekijk dan hier wat de mogelijke oorzaak kan zijn.

 

Bent u hiermee geholpen?
5 van 6 zijn hiermee geholpen
Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398