Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

Hoe kan ik de BeterDichtbij app op een nieuw toestel activeren?

  • Gebruik je nog steeds hetzelfde 06-nummer? 

Je kunt de BeterDichtbij app gewoon gewoon op je nieuwe toestel downloaden.

Tijdens het activeren vul je de gegevens in waar om wordt gevraagd, zoals je mobiele telefoonnummer. Na het afronden van de activatie kun je direct de BeterDichtbij app weer gebruiken op je nieuwe toestel.

  • Heb je naast een nieuwe toestel ook een nieuw telefoonnummer? 

In dat geval is het vooral belangrijk dat je nieuwe nummer aan je BeterDichtbij app gekoppeld wordt.

Als je oude toestel nog in gebruik is kun je in de BeterDichtbij app via de knop ‘Mijn profiel’ het telefoonnummer wijzigen naar je nieuwe 06-nummer.

Nadat je het telefoonnummer hebt aangepast op je oude toestel kun je de BeterDichtbij app activeren op je nieuwe toestel met je nieuwe telefoonnummer!

Heb je geen toegang meer tot je oude telefoon en kun je dus niet meer het 06-nummer wijzigen in je BeterDichtbij app?

In dat geval dien je via je zorgverlener een verzoek in te dienen om je 06-nummer te laten wijzigen in je account. Je zorgverlener kan vervolgens bij ons een schriftelijk verzoek indienen om je gegevens te wijzigen via Service@beterdichtbij.nl. 

 

Hans Stuurman servicedesk medewerker bij BeterDichtbij
Celine Hillenaar

Wil je iemand spreken? Neem gerust contact op.

Maandag t/m vrijdag: 08.30 tot 21.00

Zaterdag en zondag: 12.00 tot 17.00