Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

Romy Koedam

Service­desk­mede­werker

Romy Koedam BeterDichtbij
“BeterDichtbij is een mooie dienst in de zorg voor eenvoudig contact tussen zorgverleners en patiënten. Toch kan het gebeuren dat patiënten ergens tegenaan lopen, bijvoorbeeld het activeren van de BeterDichtbij app, het voorbereiden op een beeldbelgesprek of het instellen van een nieuwe pincode. Op dat soort momenten vind ik het belangrijk om mensen goed te helpen en om ze een helpende hand te bieden.”

Romy Koedam is servicedeskmedewerker bij BeterDichtbij. In deze rol helpt zij patiënten met vragen over de BeterDichtbij app verder op weg. Zij schiet hen te hulp via de telefoon, e-mail en chat. Eerder was Romy ook al werkzaam in de zorg, nu past ze haar kennis en ervaring met plezier toe binnen het servicedeskteam van BeterDichtbij.