Hoe werkt het?
Meer supportartikelen
- Wat voor vragen kan ik stellen via BeterDichtbij?
- Hoe deel ik bestanden met mijn zorgverlener via BeterDichtbij op mijn telefoon of computer?
- Kan ik ook beeldbellen via BeterDichtbij?
- Kan ik BeterDichtbij ook op mijn iPad of andere tablet gebruiken?
- Op welke type telefoons kan ik de BeterDichtbij app gebruiken?
- Ik heb een acute vraag, kan ik die ook via de app stellen?
- Kan ik met meerdere artsen tegelijk communiceren?
- Kan ik BeterDichtbij ook op mijn computer gebruiken?
- Is BeterDichtbij gratis?
- Kan ik ook foto’s en smiley’s versturen via BeterDichtbij?
- Hoe snel krijg ik antwoord op mijn vragen?
- Is mijn huisarts ook bereikbaar via BeterDichtbij?
- Ik zie Thuisarts.nl in de app staan, wat is dit?
- Hoe zie ik of mijn bericht gelezen is en ik een nieuw bericht heb ontvangen van mijn zorgverlener?
- Gebruiken zorgverleners BeterDichtbij ook voor contact met elkaar?
- Is BeterDichtbij gekoppeld aan bestaande systemen in de zorgorganisatie?
- Kan ik nog wel bij mijn zorgverlener terecht?
- Hoe werken artsen en andere zorgverleners met BeterDichtbij?
Is BeterDichtbij gratis?
Ja, de app BeterDichtbij is gratis voor patiënten en consumenten. Uw ziekenhuis of andere zorgorganisatie betaalt voor BeterDichtbij. De dienst wordt u als service aangeboden door uw eigen zorgorganisatie. Het kan wel zijn dat de zorg die u ontvangt via BeterDichtbij, zorg is die door uw zorgverzekeraar wordt vergoed. Dan kan het eigen risico gelden. Als dat voor u geldt, wordt u hierover geïnformeerd door uw zorgverlener.
Bent u zorgverlener of medewerker van een zorgorganisatie? We informeren u graag over de kosten en voor BeterDichtbij en de mogelijkheden voor vergoeding. Neem gerust contact met ons op.

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.
U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398