Op dit moment is er een storing bij een leverancier van ons waardoor beeldbellen via BeterDichtbij nu tijdelijk niet mogelijk is. Ons technisch team en onze leverancier zijn hard aan het werk om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor de onderbreking. Zodra de storing is opgelost laten we dat direct weten.

Beeldbellen met uw eigen arts via BeterDichtbij

Eenvoudig en veilig

Gewoon vanaf uw mobiele telefoon, beeldbellen met uw eigen arts of andere zorgverlener. Dat kan via BeterDichtbij. Het werkt eenvoudig en veilig. Uw zorgverlener kan u hiervoor uitnodigen als de BeterDichtbij app gebruikt.

Voorbereiding op uw beeldbelafspraak

Uw arts of andere zorgverlener kan u persoonlijk uitnodigen om beeldbellen via BeterDichtbij te gebruiken. Heeft u een beeldbelafspraak met uw zorgverlener? Dan wordt u op het afgesproken moment gebeld en neemt u op, zoals u dat gewend bent wanneer u gewoon gebeld wordt. Vervolgens ziet u uw zorgverlener en andersom, en kunt u samen een gesprek voeren.

 

Wat heeft u nodig?

  • De BeterDichtbij app op uw mobiele telefoon of tablet, en uw registratie voor BeterDichtbij is voltooid.
  • Uw telefoon staat aan, en niet op vliegtuigstand of niet storen.
  • Een werkende internetverbinding (wifi).
  • Een omgeving waarin u rustig kunt bellen.

In 4 stappen aan de slag

  1. Uw zorgverlener maakt een beeldbelafspraak met u.
  2. U wordt op het afgesproken moment gebeld. U neemt op en dan ziet u uw zorgverlener op uw mobiele telefoon.
  3. U voert het gesprek.
  4. Klaar? Tot slot kan het zijn dat u een link in de BeterDichtbij app naar een aantal korte vragen over uw ervaring in met beeldbellen.

Let op: u kunt niet beeldbellen met uw zorgverlener via de computer, maar alleen met uw mobiele telefoon.

Lukt het beeldbellen niet? We zoeken de oplossing met u, lees hier verder >

Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398