Vragen, suggesties en klachten

Heeft u een vraag, suggestie of klacht voor BeterDichtbij? Onze servicedesk ontvangt die graag van u en kan uw eventuele klacht vaak direct voor u oplossen. Bel of mail de servicedesk gerust, wij zijn iedere werkdag voor u bereikbaar via service@beterdichtbij.nl of 085 – 27 35 398.

Bent u niet tevreden met het antwoord? We horen het heel graag van u en lossen dit graag met u samen op. Bel (085 48 98 860) of mail (info@beterdichtbij.nl) ons. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden in de mail of aan de telefoon:

  • Naam
  • Adres
  • Zorgverlener die BeterDichtbij voorgeschreven heeft (als u BeterDichtbij gebruikt)

U kunt ook onderstaand formulier invullen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wilt u liever per post reageren? U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
BeterDichtbij
T.a.v. Afdeling Klachten
Oudlaan 4
3515 GA Utrecht
Nederland

Zodra we uw klacht hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U kunt vervolgens binnen 7 dagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten.