Op dit moment is er een storing bij een leverancier van ons waardoor beeldbellen via BeterDichtbij nu tijdelijk niet mogelijk is. Ons technisch team en onze leverancier zijn hard aan het werk om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor de onderbreking. Zodra de storing is opgelost laten we dat direct weten.

Vragen, suggesties en klachten

Heeft u een vraag, suggestie of klacht voor BeterDichtbij? Onze servicedesk ontvangt die graag van u en kan uw eventuele klacht vaak direct voor u oplossen. Bel of mail de servicedesk gerust, wij zijn iedere werkdag voor u bereikbaar via service@beterdichtbij.nl of 085 – 27 35 398.

Bent u niet tevreden met het antwoord? We horen het heel graag van u en lossen dit graag met u samen op. Bel (085 48 98 860) of mail (info@beterdichtbij.nl) ons. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden in de mail of aan de telefoon:

  • Naam
  • Adres
  • Zorgverlener die BeterDichtbij voorgeschreven heeft (als u BeterDichtbij gebruikt)

U kunt ook onderstaand formulier invullen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wilt u liever per post reageren? U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
BeterDichtbij
T.a.v. Afdeling Klachten
Oudlaan 4
3515 GA Utrecht
Nederland

Zodra we uw klacht hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U kunt vervolgens binnen 7 dagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten.