Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

Vragen, suggesties en klachten

Heb je een vraag, suggestie of klacht voor BeterDichtbij? Onze servicedesk ontvangt die graag van je en kan je eventuele klacht vaak direct voor je oplossen. Bel of mail de servicedesk gerust, wij zijn iedere werkdag voor je bereikbaar via service@beterdichtbij.nl of 085 – 27 35 398.

Ben je niet tevreden met het antwoord? We horen het heel graag van je en lossen dit graag met je samen op. Bel (085 48 98 860) of mail (info@beterdichtbij.nl) ons. Voor een snelle en correcte afhandeling van jouw klacht, vragen wij je vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden in de mail of aan de telefoon:

  • Naam
  • Adres
  • Zorgverlener die BeterDichtbij voorgeschreven heeft (als je BeterDichtbij gebruikt)

Je kunt ook onderstaand formulier invullen.

  • Lees onze privacy- en cookieverklaring voor informatie over waarvoor wij je persoonsgegevens nodig hebben.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wil je liever per post reageren? Je kan je klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
BeterDichtbij
T.a.v. Afdeling Klachten
Oudlaan 4
3515 GA Utrecht
Nederland

Zodra we je klacht hebben ontvangen, sturen we een ontvangstbevestiging. Je kunt vervolgens binnen 7 dagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten.