Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

Judith van Merkestein

Service­desk­mede­werker

“Ik werk bij Beterdichtbij omdat ik het een enorm mooi middel vind om patiënten op een laagdrempelige manier te verbinden met hun zorgverleners. Als je thuiskomt na een bezoek aan het ziekenhuis kan je toch nog rondlopen met vragen, waar je tijdens het bezoek zelf niet aan hebt gedacht. Met BeterDichtbij kunnen patiënten ook vanuit huis vragen stellen en hoeven ze niet te wachten op een volgend bezoek. Ik ben blij dat ik als servicedeskmedewerker patiënten gerust kan stellen als zij vragen hebben over de BeterDichtbij app. Zo kan ik bijdragen aan het verbeteren van de patiëntenzorg in Nederland.”

Judith van Merkestein is servicedeskmedewerker bij BeterDichtbij. Wanneer gebruikers vragen hebben over BeterDichtbij kunnen zij die op de doordeweekse avonden en in de weekenden stellen aan Judith. Zij doet de bachelor geneeskunde aan de universiteit in Maastricht, en buiten haar opleiding werkt ze ook nog in het Ziekenhuis Rivierenland in Tiel.