Jelske Smeding
Servicedeskmedewerker
“Zelf heb ik vaak genoeg dat er na een bezoek bij de dokter nog veel vragen door mijn hoofd spoken. Een app als BeterDichtbij biedt uitkomst! BeterDichtbij gebruikt moderne technologie om patiënten en zorgverleners dichter bij elkaar te brengen en is daarbij toegankelijk voor iedereen. Wat in mijn ogen een mooie, unieke prestatie is. Ik ben trots dat ik deel mag maken van zo’n enthousiast, gedreven en innovatief team en dat we samen de communicatie in de zorg een beetje beter kunnen maken.”
Jelske Smeding is servicedeskmedewerker bij BeterDichtbij. Wie contact opneemt met de servicedesk met een vraag over de BeterDichtbij app, kan maar zo Jelske aan de andere kant van de lijn krijgen. Deze rol in het team past ook goed bij de studie die ze naast haar werk bij BeterDichtbij volgt tot doktersassistent. Want mensen verder helpen, een bijdrage leveren aan de zorg, dat doet ze heel graag. Dat ze ook creatief is, laat haar succesvol afgeronde opleiding Communicatie & Multimedia Design wel zien.