Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

Celine Hillenaar

Servicemanager

Celine Hillenaar
"In mijn vorige baan bij het Rode Kruis Ziekenhuis heb ik zelf volop mogen ervaren dat BeterDichtbij een bijzonder waardevolle app is binnen de zorg, die veel gebruikersgemak brengt. Ik vind het enorm mooi dat we met BeterDichtbij een dienst leveren die vertrouwen en rust brengt, bij zowel de patiënt als de zorgverlener. Wanneer je immers ongerust bent of met vragen zit is er niets fijner dan direct en op een zelfgekozen moment, een bericht te kunnen sturen naar je zorgverlener. Het is persoonlijk, snel en veilig contact met je zorgverlener en ik zou het fantastisch vinden wanneer BeterDichtbij uiteindelijk voor iedereen beschikbaar is."

Celine Hillenaar is servicecoördinator bij BeterDichtbij. Ze is samen met haar collega’s het gezicht en hét antwoord voor gebruikers van BeterDichtbij. Daarnaast is ze continu bezig om het gebruiksgemak van BeterDichtbij verder te optimaliseren. Eerder werkte Celine als leidinggevende bij Etos, waarbij zij zich onder andere bezighield met het coachen van medewerkers op het gebied van klantcontact en strategieën. Ook implementeerde Celine BeterDichtbij bij de poliklinische apotheek van het Rode Kruis Ziekenhuis. Gebruikers tevredenstellen én houden; dat is waar Celine haar focus continu op ligt.