Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

Asuman Akdag

Service­desk­mede­werker

"Ik werk bij BeterDichtbij omdat ik graag bijdraag aan een toegankelijke en klantgerichte gezondheidszorg. Als servicedeskmedewerker sta ik klaar om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen, wat me elke dag weer ontzettend veel voldoening geeft. Het directe contact met zowel patiënten als zorgverleners zorgt ervoor dat geen dag hetzelfde is, en het daagt me continu uit om mijn communicatieve en probleemoplossende vaardigheden te ontwikkelen. Bij BeterDichtbij kan ik mijn passie voor service combineren met mijn drive om mensen echt verder te helpen."

Asuman Akdag is servicedeskmedewerker bij BeterDichtbij. Ze biedt patiënten en zorgverleners graag een helpende hand, zodat ze optimaal gebruik kunnen maken van BeterDichtbij. Naast haar werk volgt Asuman de studie Rechtsgeleerdheid aan de Universiteit van Utrecht.