Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl
Kernbeeld Maasstad Ziekenhuis - BeterDichtbij

Maasstad Ziekenhuis Rotterdam

Maasstad Ziekenhuis Rotterdam

Het Maasstad Ziekenhuis is een ambitieus topklinisch opleidingsziekenhuis. Jaarlijks bezoeken 500.000 patiënten het ziekenhuis. Het ziekenhuis wil de kwaliteit van leven van patiënten verbeteren en doet dit vakkundig en zorgzaam. Werkend vanuit de waarden: gastgericht, deskundig, betrouwbaar, verbindend en ambitieus.

 

Maasstadweg 21
3079 DZ Rotterdam
(010) 291 19 11
www.maasstadziekenhuis.nl

Medisch specialist staat met armen over elkaar achter een groene achtergrond.

Aangesloten afdelingen zijn onder andere:

  • Allergologie
  • Brandwondencentrum
  • Diabetes Expertisecentrum
  • Gynaecologie
  • Infectieziekten
  • Interne geneeskunde
  • Kindergeneeskunde
  • Logopedie
  • Longgeneeskunde
  • Maag-, darm- en leverziekten (MDL)
  • Neurologie
  • Pijnbestrijding
  • Orthopedie
  • Reumatologie

Direct van start

Een korte vraag stellen. Onderzoeksuitslagen nalezen. Of even een herhaalrecept aanvragen. Het is mogelijk met BeterDichtbij. Vraag ernaar bij uw arts.

Download direct

Download in de Apple App Store Download in de Google Play Store
12k+ 4,6
App store nummer2 in de categorie Geneeskunde

Ervaringen uit de regio

Marianne van Gink

Reuma patiënt bij het Maasstad Ziekenhuis

Marianne van Gink over digitale diensten bij de afdeling reumatologie
"Hierdoor hoef ik niet meer elke keer in de auto te stappen om naar het ziekenhuis te gaan. En dat kost onwijs veel tijd anders."
Lees interview

Pembe Caliskan-Dinç

Maasstad Ziekenhuis

Pembe Caliskan-Dinç, poli assistent bij het Maasstad Ziekenhuis in Rotterdam
"Bij een BeterDichtbij gesprek heb je de tijd om de vraag uit te zoeken en dan kan je op je gemak antwoord geven."
Lees interview

M. Kok

Maasstad Ziekenhuis

"Je loopt elkaar niet meer mis en de patiënt krijgt meteen de gelegenheid om nog eenvoudiger zelf een vraag te stellen als hij of zij dat wil."
Lees interview