Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl
IJsselland Ziekenhuis en BeterDichtbij webbeeld

IJsselland Ziekenhuis Capelle a/d IJssel

IJsselland Ziekenhuis Capelle a/d IJssel

Hier gaat het om u. Dat is het gevoel dat wij u willen geven bij het IJsselland Ziekenhuis. Aan de telefoon, tijdens een consult en bij het bed. Of u nu patiënt bent of een naaste. Als u ons nodig heeft, dan zijn wij er.

IJsselland logo

Prins Constantijnweg 2
2906 ZC Capelle a/d IJssel
010 - 25 850 00
www.ysl.nl

Medisch specialist staat met armen over elkaar achter een rode achtergrond

Aangesloten afdelingen zijn onder andere:

  • Anesthesiologie
  • Cardiologie
  • Dermatologie
  • Diabetes (ook Havenpoli)
  • Gynaecologie
  • Hartfalenpoli
  • Interne geneeskunde
  • Kindergeneedkunde
  • Longgeneeskunde
  • Mammacare
  • Urologie
  • Verloskunde

Direct van start

Een korte vraag stellen. Onderzoeksuitslagen nalezen. Of even een herhaalrecept aanvragen. Het is mogelijk met BeterDichtbij. Vraag ernaar bij uw arts.

Zo werkt het

Download direct

Download in de Apple App Store Download in de Google Play Store
12k+ 4,6
App store nummer2 in de categorie Geneeskunde

Ervaringen uit de regio

Rianne Hofman

Hartfalenverpleegkundige bij het IJsselland Ziekenhuis

IJsselland logo
"Voorheen pakte je hiervoor de telefoon om te bellen, maar nu kan ik een berichtje sturen wanneer het uitkomt en krijg ik een antwoord wanneer het de patiënt uitkomt."
Lees interview

Joyce van der Graaf

Gespecialiseerd doktersassistent Anesthesiologie bij het IJsselland Ziekenhuis

IJsselland logo
Patiënten die normaal gesproken langskwamen voor bijvoorbeeld de screening van een liesbreuk, kunnen nu heel goed via videobellen gescreend worden. Het scheelt werk, voorbereiding, telefoontjes… Het maakt je werk écht makkelijker,
Lees interview

Mariska Baremans

IJsselland Ziekenhuis

IJsselland logo
Regelmatig moest ik meerdere keren bellen, omdat patiënten niet opnamen of niet bereikbaar waren. Met BeterDichtbij kunnen we nu ook snel en eenvoudig berichten sturen.
Lees interview