Van traditioneel zorgpad naar moderne patiëntreis
Van traditioneel zorgpad naar moderne patiëntreis
Dat digitale services grote kansen bieden om de zorg nog makkelijker, efficiënter én beter te maken, daar twijfelt niemand nog over. En er is in de afgelopen (corona)jaren ingezet op digitale zorg. Het zijn mooie stappen, zeker als je je bedenkt hoe groot de druk was en is door corona. Toch liggen er nog veel aanvullende kansen om processen in de zorg te verbeteren en patiënten meer gemak te bieden. Wat nu als we de oude (vaak primair fysieke) zorgprocessen durven los te laten, en echt open kijken vanuit de behoefte van patiënten, de wensen van zorgverleners en de haalbaarheid nu en in de toekomst voor de zorgorganisaties zelf?
In het kort:
Verdieping en inspiratie voor de moderne patiëntreis
De themasessie “Van traditioneel zorgpad naar moderne patiëntreis” is een verdieping op het gelijknamige whitepaper. Hoe kom je tot die moderne patiëntreis in de praktijk? In de themasessie gaan we uitgebreid in op deze actuele vraag, waarbij 3 vooraanstaande sprekers hun ervaringen delen onder leiding van Sander Bijl, mede-oprichter en operationeel directeur bij BeterDichtbij. Het herinrichten van een zorgpad, hoe pak je dat aan samen met zorgverleners? Waar houd je rekening mee als je digitale zorg voor iedereen toegankelijk wilt maken? En welke kansen heeft een ziekenhuis nog meer als de klantreis in kaart is?
Dit zijn de sprekers tijdens de themasessie

Lotte van Selm
Consultant Digitale Zorg bij Franciscus Gasthuis & Vlietland

Chandra Verstappen
Senior adviseur bij Pharos

Kristy Naus-Opbroek
Programma Manager ‘Klantreis van de Toekomst’ bij Zuyderland
