Xandra Duiveman

Xandra Duiveman - BeterDichtbij

Xandra Duiveman houdt zich iedere dag bezig met de merkbeleving van BeterDichtbij als marketeer. Ze zorgt er samen met de deelnemende huisartsenpraktijken, ziekenhuizen en andere zorgorganisaties voor dat zorgverleners en patiënten goed worden geïnformeerd over BeterDichtbij. En ze is het brein achter de communicatie met mensen die BeterDichtbij willen gebruiken, bijvoorbeeld via de website en social media. Hierbij zet ze haar ervaring in vanuit eerder werk in de dienstverlening en marketing bij onder andere Ditzo en a.s.r. verzekeringen.

“De juiste informatie snel en eenvoudig tot je beschikking hebben is natuurlijk heel belangrijk, zeker als het gaat om zorg. De klant – of consument, patiënt – centraal zetten is de sleutel naar succes op elk vlak. En die klant gaat met zijn tijd mee en verwacht digitale services in de zorg. Hier sluit BeterDichtbij heel goed op aan, als digitale dienst in de zorg. Ik vind het mooi om daaraan bij te dragen, en gaaf om met mijn drive en ervaring bij onder andere zorgverzekeringen bij te dragen aan het succes van BeterDichtbij.”