Op dit moment is er een technische storing waardoor het BeterDichtbij platform nu tijdelijk niet bereikbaar is. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Aan de slag

Wat is het verschil tussen een Activatiecode en een Bevestigingscode?

BeterDichtbij gebruikt 2 soorten SMS-berichten in het aanmelden en activeren van uw account, of om een wijziging in uw account te bevestigen.

De Activatiecode is de code die u ontvangt zodra u door uw zorgverlener bent uitgenodigd om BeterDichtbij te gebruiken. Deze code bestaat uit 8 tekens, vaak een combinatie van cijfers en letters of alleen cijfers.

Heeft u de activatiecode niet ontvangen, leest u dan hier verder.

De Bevestigingscode ontvangt u om uw activatie of wijziging te bevestigen. Deze ontvangt u tijdens het activeren of wijzigen van uw profiel, zoals uw contactgegevens of pincode. Een Bevestigingscode bestaat altijd uit 6 cijfers.

Heeft u de bevestigingscode niet ontvangen, neemt u dan contact met ons op.

Bent u opzoek naar, hoe u de app registreert? Kijk dan hier.

Bent u hiermee geholpen?
16 van 21 zijn hiermee geholpen
Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398