Op dit moment is er een storing bij een leverancier van ons waardoor beeldbellen via BeterDichtbij nu tijdelijk niet mogelijk is. Ons technisch team en onze leverancier zijn hard aan het werk om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor de onderbreking. Zodra de storing is opgelost laten we dat direct weten.

Aan de slag

Wat is het verschil tussen een Activatiecode en een Bevestigingscode?

BeterDichtbij gebruikt 2 soorten SMS-berichten in het aanmelden en activeren van uw account, of om een wijziging in uw account te bevestigen.

De Activatiecode is de code die u ontvangt zodra u door uw zorgverlener bent uitgenodigd om BeterDichtbij te gebruiken. Deze code bestaat uit 8 tekens, vaak een combinatie van cijfers en letters of alleen cijfers.

Heeft u de activatiecode niet ontvangen, leest u dan hier verder.

De Bevestigingscode ontvangt u om uw activatie of wijziging te bevestigen. Deze ontvangt u tijdens het activeren of wijzigen van uw profiel, zoals uw contactgegevens of pincode. Een Bevestigingscode bestaat altijd uit 6 cijfers.

Heeft u de bevestigingscode niet ontvangen, neemt u dan contact met ons op.

Bent u opzoek naar, hoe u de app registreert? Kijk dan hier.

Bent u hiermee geholpen?
12 van 15 zijn hiermee geholpen
Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398