Hoe werkt het?
Meer supportartikelen
- Wat voor vragen kan ik stellen via BeterDichtbij?
- Hoe deel ik bestanden met mijn zorgverlener via BeterDichtbij op mijn telefoon of computer?
- Kan ik ook beeldbellen via BeterDichtbij?
- Kan ik BeterDichtbij ook op mijn iPad of andere tablet gebruiken?
- Op welke type telefoons kan ik de BeterDichtbij app gebruiken?
- Ik heb een acute vraag, kan ik die ook via de app stellen?
- Kan ik met meerdere artsen tegelijk communiceren?
- Kan ik BeterDichtbij ook op mijn computer gebruiken?
- Is BeterDichtbij gratis?
- Kan ik ook foto’s en smiley’s versturen via BeterDichtbij?
- Hoe snel krijg ik antwoord op mijn vragen?
- Is mijn huisarts ook bereikbaar via BeterDichtbij?
- Ik zie Thuisarts.nl in de app staan, wat is dit?
- Hoe zie ik of mijn bericht gelezen is en ik een nieuw bericht heb ontvangen van mijn zorgverlener?
- Gebruiken zorgverleners BeterDichtbij ook voor contact met elkaar?
- Is BeterDichtbij gekoppeld aan bestaande systemen in de zorgorganisatie?
- Kan ik nog wel bij mijn zorgverlener terecht?
- Hoe werken artsen en andere zorgverleners met BeterDichtbij?
Kan ik nog wel bij mijn zorgverlener terecht?
Jazeker! De dienst BeterDichtbij is een service van uw ziekenhuis of de andere zorgorganisatie. Handig bij kleine vragen die u tussen uw afspraken met uw arts heeft. Het kan zijn dat het gesprek met uw arts via BeterDichtbij een afspraak voorkomt of uitstelt, maar dat hoeft niet. Dat is afhankelijk van uw behandeling en uw behandelend arts of andere zorgverlener.
Wilt u hier meer over weten? Vraag er dan naar bij uw arts of afdeling.

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.
U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398