Op dit moment is er een storing bij een leverancier van ons waardoor beeldbellen via BeterDichtbij nu tijdelijk niet mogelijk is. Ons technisch team en onze leverancier zijn hard aan het werk om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor de onderbreking. Zodra de storing is opgelost laten we dat direct weten.

Aan de slag

Ik zie 2 apps in de app store staan, welke gebruik ik voor contact met mijn zorgverlener?

In de Google Play Store en Apple App Store staan 2 apps van BeterDichtbij. De reguliere BeterDichtbij app en de BeterDichtbij Pro app.

Ze zien er als volgt uit:

BeterDichtbij app      BeterDichtbij Pro app

De eerste is de BeterDichbij app die u op uw telefoon kan downloaden om in contact te komen met uw arts of zorgverlener.

De app met Pro is bedoeld voor de professional en wordt dus gebruikt door de arts of zorgverlener zelf.

Om in contact te komen met uw arts of zorgverlener kiest u dus voor de eerste app, de BeterDichtbij app. Wilt u weten hoe u zich registreert kijk dan hier.

Bent u hiermee geholpen?
1 van 1 zijn hiermee geholpen
Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398