Ik krijg een foutmelding bij het registreren, wat kan ik doen?
Als u zich registreert voor BeterDichtbij en een foutmelding krijgt, kan het deze oorzaken hebben:
- Uw telefoonnummer en/of e-mailadres komen niet overeen met de gegevens waarmee uw account is aangemaakt door uw zorgverlener, lees hieronder verder >
- U heeft een nieuwe telefoon en/of nieuw telefoonnummer, waardoor de app opnieuw geregistreerd moet worden voor veilig gebruik. Lees hier hoe u dit doet >
- Er is een time out opgetreden bij het invoeren van de Bevestigingscode. In verband met de veiligheid is dan niet mogelijk om u opnieuw te registreren. De BeterDichtbij servicedesk kan uw account herstellen, neem contact op met ons.
Uw telefoonnummer en/of e-mailadres komen niet overeen met de gegevens waarmee uw account is aangemaakt door uw zorgverlener
Als het telefoonnummer of e-mailadres dat u invoert bij de registratie niet hetzelfde zijn als die zijn ingevoerd door uw zorgverlener, krijgt u een foutmelding te zien. In verband met de veiligheid van BeterDichtbij is het belangrijk dat de gegevens hetzelfde zijn. Mogelijk is er een ander of oud telefoonnummer of e-mailadres ingevoerd, of een typefout gemaakt.
U kunt zelf controleren of dit de oorzaak is van de foutmelding. Heeft u wel een SMS maar geen e-mail ontvangen van BeterDichtbij of andersom? Dan klopt één van de twee niet.
Wat kunt u doen?
- Registreer opnieuw met een ander telefoonnummer of e-mailadres dat mogelijk bekend is bij uw huisartsenpraktijk of ziekenhuis
- Lukt dat niet? Vraag dan bij uw zorgverlener na of het juiste en actuele telefoonnummer en e-mailadres zijn doorgevoerd.
- Uw zorgverlener kan uw gegevens aanpassen als dat nodig is
- Of bel of mail de BeterDichtbij servicedesk, dan zoeken we de oorzaak voor u op
- Bij BeterDichtbij kunnen we de oorzaak van het probleem met registreren uitzoeken, maar uw gegevens niet aanpassen als dat nodig is
Ervaart u een ander probleem of lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem gerust contact met ons op.