Ik krijg een foutmelding bij het registreren, wat kan ik doen?

Als u zich registreert voor BeterDichtbij en een foutmelding krijgt, kan het deze oorzaken hebben:

Uw telefoonnummer en/of e-mailadres komen niet overeen met de gegevens waarmee uw account is aangemaakt door uw zorgverlener

Als het telefoonnummer of e-mailadres dat u invoert bij de registratie niet hetzelfde zijn als die zijn ingevoerd door uw zorgverlener, krijgt u een foutmelding te zien. In verband met de veiligheid van BeterDichtbij is het belangrijk dat de gegevens hetzelfde zijn. Mogelijk is er een ander of oud telefoonnummer of e-mailadres ingevoerd, of een typefout gemaakt.

U kunt zelf controleren of dit de oorzaak is van de foutmelding. Heeft u wel een SMS maar geen e-mail ontvangen van BeterDichtbij of andersom? Dan klopt één van de twee niet.

Wat kunt u doen?

  • Registreer opnieuw met een ander telefoonnummer of e-mailadres dat mogelijk bekend is bij uw huisartsenpraktijk of ziekenhuis
  • Lukt dat niet? Vraag dan bij uw zorgverlener na of het juiste en actuele telefoonnummer en e-mailadres zijn doorgevoerd.
    • Uw zorgverlener kan uw gegevens aanpassen als dat nodig is
  • Of bel of mail de BeterDichtbij servicedesk, dan zoeken we de oorzaak voor u op
    • Bij BeterDichtbij kunnen we de oorzaak van het probleem met registreren uitzoeken, maar uw gegevens niet aanpassen als dat nodig is

Ervaart u een ander probleem of lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem gerust contact met ons op.

Hans Stuurman servicedesk medewerker bij BeterDichtbij
Celine Hillenaar

Wil je iemand spreken? Neem gerust contact op.

Maandag t/m vrijdag: 08.30 tot 21.00

Zaterdag en zondag: 12.00 tot 17.00