Aan de slag
Meer supportartikelen
- Hoe download en activeer ik BeterDichtbij?
- Ik heb een nieuwe telefoon of telefoonnummer. Hoe kan ik BeterDichtbij blijven gebruiken?
- Ik ben mijn pincode vergeten, wat nu?
- Wat is het verschil tussen een Activatiecode en een Bevestigingscode?
- Ik krijg een foutmelding bij het inloggen, wat kan ik doen?
- Ik heb de app gedownload, hoe kom ik nu in contact met mijn arts of zorgverlener?
- Ik heb geen SMS of e-mail met code ontvangen, wat kan ik doen?
- Hoe kan ik mijn profiel in de BeterDichtbij app aanpassen, zoals e-mail, naam of geboortedatum?
- Ik krijg de melding dat mijn e-mail of telefoonnummer onbekend is, wat kan ik doen?
- Ik krijg de melding dat mijn activatie niet is gelukt, wat kan ik doen?
Ik krijg een foutmelding bij het inloggen, wat kan ik doen?
Weet u zeker dat u de juiste pincode heeft ingevoerd? U heeft deze pincode ingesteld toen u de BeterDichtbij app activeerde. Als u uw pincode opnieuw wilt instellen, kijk dan hier >
Het kan ook zijn dat u deze melding krijgt als u op een ander apparaat bent aangemeld voor BeterDichtbij. Of als u een nieuwe telefoon heeft waarmee u BeterDichtbij wilt gebruiken. Klik dan op het opstartscherm van de app onderin op de link ‘Al eerder geregistreerd’ en beantwoord de vragen.
Ervaart u een ander probleem of lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem gerust contact met ons op.
PS: heeft u de nieuwste versie van de BeterDichtbij app al gedownload? Doe het nu, zodat u ook na 5 januari nog gewoon gebruik kunt maken van de BeterDichtbij app. Ga naar:

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.
U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398