Hulp bij problemen

Ik kan niet meer inloggen, hoe los ik dit op?

 

Je probeert in te loggen, maar weet je pincode niet meer of je pincode wordt niet meer geaccepteerd?

Je kunt je pincode opnieuw instellen door de onderstaande stappen te doorlopen:

  1. Open de BeterDichtbij app.
  2. Klik op het inlogscherm op ‘Pincode vergeten?’.
  3. Je ontvangt een 6-cijferige bevestigingscode per SMS. Vul deze in. (Dit is niet je nieuwe pincode).
  4. Je krijgt nu een e-mail met een tweede 6-cijferige bevestigingscode. Vul ook deze code in.
  5. Je bent er bijna: vul nu een nieuwe zelfgekozen 5-cijferige pincode in. Ter controle vul je deze twee keer in.

Je bent klaar en kunt nu weer inloggen in de BeterDichtbij app.

Is je account geblokkeerd? 
Je account is geblokkeerd omdat je meer dan 3 keer de pincode verkeerd heeft ingevoerd. Deze blokkade duurt 15 minuten. Hierna kun je opnieuw proberen in te loggen.

  • Ik weet mijn wachtwoord niet meer of mijn wachtwoord werkt niet. 
    Je kunt eenvoudig je wachtwoord opnieuw instellen door de volgende stappen te doorlopen:
  1. Ga naar https://mijn.beterdichtbij.nl.
  2. Klik op de blauwe link  ‘Wachtwoord vergeten’ en vul je eigen e-mailadres in.
  3. Kies bij ‘Rol‘ voor de optie ‘Patiënt’ en klik op ‘Nieuw wachtwoord aanvragen’.
  4. Je ontvangt nu een SMS die je bij stap 6 nodig hebt. Je ontvangt ook een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.
  5. Klik op deze link in de e-mail zodat de BeterDichtbij website opnieuw opent. Je kunt nu zelf een eigen wachtwoord instellen. Onthoud deze goed. Je hebt dit wachtwoord weer nodig als je de volgende keer wilt inloggen op de website.
  6. Ter beveiliging vindt er nu nog een extra verificatie plaats. Vul in het laatste veld de bevestigingscode in die je per SMS op je telefoon zojuist heeft ontvangen en klik ten slot op ‘Verder’.

Je hebt nu je wachtwoord opnieuw ingesteld en kunt weer inloggen in je BeterDichtbij account op je computer of laptop.

  • Ik ontvang geen SMS-authenticatiecode. 
    Mogelijk is er wat vertraging in het versturen van de SMS-authenticatiecode. Wacht enkele minuten en controleer je mobiele netwerk.

Komt de SMS-authenticatie ook nu niet binnen? Neem contact op met de BeterDichtbij servicedesk. Dan kijken we het graag voor je na.

  • Mijn account is geblokkeerd, wat nu?
    Je account is geblokkeerd omdat je meer dan 3 keer het wachtwoord verkeerd heeft ingevoerd. Deze blokkade duurt 15 minuten. Hierna kun je opnieuw proberen in te loggen.

Als jij je wachtwoord niet meer weet of als deze niet meer werkt, kun je een nieuw wachtwoord instellen.

Hans Stuurman servicedesk medewerker bij BeterDichtbij
Celine Hillenaar

Wil je iemand spreken? Neem gerust contact op.

Maandag t/m vrijdag: 08.30 tot 21.00

Zaterdag en zondag: 12.00 tot 17.00