Ik kan niet meer inloggen, hoe los ik dit op?
Als u niet meer kunt inloggen in de BeterDichtbij app, dan kan dat verschillende redenen hebben:
- De internetverbinding werkt niet goed. Controleer de verbinding en probeer het opnieuw.
- De pincode is niet juist. Stel een nieuwe pincode in. Bekijk hier hoe u eenvoudig uw pincode opnieuw instelt.
- De versie van de app op uw telefoon is niet meer in gebruik. Update de app zodat u BeterDichtbij weer veilig kunt gebruiken.
Zo updatet u de BeterDichtbij app:
- Ga naar de Google Play Store of de Apple App Store.
- Update de app door op ‘update’ of ‘bijwerken’ te klikken.
Nu kunt de BeterDichtbij app weer gewoon openen en inloggen met de pincode die u eerder ook heeft gebruikt.
Werkt het nog niet, en gebruikt u een VPN verbinding op uw mobiele telefoon? Dan is dat de oorzaak dat u niet kunt inloggen. Voor de veiligheid is het niet mogelijk om via een VPN verbinding in te loggen op de BeterDichtbij app. Als u deze (tijdelijk) uitzet, kunt u weer gewoon inloggen in de app.