Ik heb geen uitnodiging per mail en sms gehad, wat kan ik doen?
Om u veilig te registreren voor BeterDichtbij, ontvangt u eenmalig een uitnodiging per e-mail en sms van uw arts of andere zorgverlener. Heeft u de e-mail en/of SMS niet ontvangen?
Mogelijk is de uitnodiging nog niet verzonden door uw zorgverlener. Het kan ook zijn dat u bent uitgenodigd met een ander of oud e-mailadres of telefoonnummer, of dat er een typefout is gemaakt.
Wat kunt u doen?
- Vraag bij uw zorgverlener na of u al bent uitgenodigd voor BeterDichtbij. Vraag ook of zij uw juiste telefoonnummer en e-mailadres in hun systeem hebben staan. Uw zorgverlener kan uw gegevens aanpassen als dat nodig is
- Of bel of mail de BeterDichtbij servicedesk, dan zoeken we de oorzaak voor u op. Bij BeterDichtbij kunnen we de oorzaak van het probleem met registreren uitzoeken, maar uw gegevens niet aanpassen als dat nodig is
Ervaart u een ander probleem of lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem gerust contact met ons op.