Op dit moment is er een technische storing waardoor het BeterDichtbij platform nu tijdelijk niet bereikbaar is. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Aan de slag

Ik heb geen SMS of e-mail met code ontvangen, wat kan ik doen?

Om u veilig te registreren voor BeterDichtbij, ontvangt u eenmalig een Activatiecode per SMS en een uitnodiging per e-mail. Heeft u deze SMS code of e-mail niet ontvangen?

Mogelijk is er een ander of oud telefoonnummer of e-mailadres ingevoerd, of een typefout gemaakt.

Wat kunt u doen?

  • Registreer opnieuw met een ander telefoonnummer of e-mailadres dat mogelijk bekend is bij uw huisartsenpraktijk of ziekenhuis
  • Lukt dat niet? Vraag dan bij uw zorgverlener na of het juiste en actuele telefoonnummer en e-mailadres zijn doorgevoerd. Uw zorgverlener kan uw gegevens aanpassen als dat nodig is
  • Of bel of mail de BeterDichtbij servicedesk, dan zoeken we de oorzaak voor u op. Bij BeterDichtbij kunnen we de oorzaak van het probleem met registreren uitzoeken, maar uw gegevens niet aanpassen als dat nodig is

Ervaart u een ander probleem of lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem gerust contact met ons op.

Bent u hiermee geholpen?
10 van 21 zijn hiermee geholpen
Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398