Aan de slag
Meer supportartikelen
- Hoe registreer ik mij voor BeterDichtbij?
- Ik heb een nieuwe telefoon of telefoonnummer. Hoe kan ik BeterDichtbij blijven gebruiken?
- Ik ben mijn pincode vergeten, wat nu?
- Wat is het verschil tussen een Activatiecode en een Bevestigingscode?
- Ik krijg een foutmelding bij het registreren, wat kan ik doen?
- Ik heb de app gedownload, hoe kom ik nu in contact met mijn arts of zorgverlener?
- Ik heb geen SMS of e-mail met code ontvangen, wat kan ik doen?
- Hoe kan ik mijn profiel in de BeterDichtbij app aanpassen, zoals e-mail, naam of geboortedatum?
- Ik kan niet meer inloggen, hoe los ik dit op?
Ik heb geen SMS of e-mail met code ontvangen, wat kan ik doen?
Om u veilig te registreren voor BeterDichtbij, ontvangt u eenmalig een Activatiecode per SMS en een uitnodiging per e-mail. Heeft u deze SMS code of e-mail niet ontvangen?
Mogelijk is er een ander of oud telefoonnummer of e-mailadres ingevoerd, of een typefout gemaakt.
Wat kunt u doen?
- Registreer opnieuw met een ander telefoonnummer of e-mailadres dat mogelijk bekend is bij uw huisartsenpraktijk of ziekenhuis
- Lukt dat niet? Vraag dan bij uw zorgverlener na of het juiste en actuele telefoonnummer en e-mailadres zijn doorgevoerd. Uw zorgverlener kan uw gegevens aanpassen als dat nodig is
- Of bel of mail de BeterDichtbij servicedesk, dan zoeken we de oorzaak voor u op. Bij BeterDichtbij kunnen we de oorzaak van het probleem met registreren uitzoeken, maar uw gegevens niet aanpassen als dat nodig is
Ervaart u een ander probleem of lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem gerust contact met ons op.

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.
U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398