Aan de slag
Meer supportartikelen
- Ik heb geen bevestigingscode per mail of sms ontvangen, wat kan ik doen?
- Ik ben door nog een zorgverlener uitgenodigd voor BeterDichtbij, hoe activeer ik dat?
- Hoe log ik in voor BeterDichtbij?
- Beeldbellen met mijn zorgverlener lukt niet, wat kan ik doen?
- Ik zie 2 apps in de app store staan, welke gebruik ik voor contact met mijn zorgverlener?
- Kan ik BeterDichtbij ook op mijn computer gebruiken?
- Hoe registreer ik mij voor BeterDichtbij?
- Ik heb een nieuwe telefoon of telefoonnummer. Hoe kan ik BeterDichtbij blijven gebruiken?
- Ik ben mijn pincode of wachtwoord vergeten, wat nu?
- Wat is een Bevestigingscode?
- Ik krijg een foutmelding bij het registreren, wat kan ik doen?
- Ik heb de app gedownload, hoe kom ik nu in contact met mijn arts of zorgverlener?
- Ik heb geen uitnodiging per mail en sms gehad, wat kan ik doen?
- Hoe kan ik mijn profiel in de BeterDichtbij app aanpassen, zoals e-mail, telefoonnummer, naam of geboortedatum?
- Ik kan niet meer inloggen, hoe los ik dit op?
Ik heb geen bevestigingscode per mail of sms ontvangen, wat kan ik doen?
Om u veilig te registreren voor BeterDichtbij, ontvangt u tijdens het activatieproces eenmalig een bevestigingscode per e-mail en sms. Heeft u tijdens het volgen van de registratie geen bevestigingscode per e-mail of sms ontvangen?
Mogelijk is er een ander of oud e-mailadres of telefoonnummer ingevoerd, of een typefout gemaakt.
Wat kunt u doen?
- Registreer opnieuw met een ander e-mailadres of telefoonnummer dat mogelijk bekend is bij uw zorgverlener
- Wanneer u geen bevesigingscode per e-mail heeft ontvangen, kan dat komen door de volgende situaties:
-
- Er is vertraging in het versturen van de e-mail of het is binnengekomen in uw spam/ongwenste mail inbox
- Er is een ander e-mailadres door uw zorgverlener in de uitnodiging gezet, die u eerder heeft ontvangen. Wanneer u geen mail hebt ontvangen kunt u op de link ‘stuur mij de e-mail opnieuw’ klikken. Vervolgens kunt u dan een ander e-mailadres invoeren waarop u de bevestigingscode wilt ontvangen
-
- Lukt dat niet? Vraag dan bij uw zorgverlener na of het juiste en actuele telefoonnummer en e-mailadres zijn doorgevoerd. Uw zorgverlener kan uw gegevens aanpassen als dat nodig is
- Of bel of mail de BeterDichtbij servicedesk, dan zoeken we de oorzaak voor u op. Bij BeterDichtbij kunnen we de oorzaak van het probleem met registreren uitzoeken, maar uw gegevens niet aanpassen als dat nodig is
Ervaart u een ander probleem of lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem gerust contact met ons op.

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.
U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398