Op dit moment is het BeterDichtbij platform tijdelijk niet bereikbaar, i.v.m. gepland onderhoud. Vanaf zaterdagmiddag 7 november kunt u BeterDichtbij weer gebruiken.

Aan de slag

Ik heb geen bevestigingscode per mail of sms ontvangen, wat kan ik doen?

Om u veilig te registreren voor BeterDichtbij, ontvangt u tijdens het activatieproces eenmalig een bevestigingscode per e-mail en sms. Heeft u tijdens het volgen van de registratie geen bevestigingscode per e-mail of sms ontvangen?

Mogelijk is er een ander of oud e-mailadres of telefoonnummer ingevoerd, of een typefout gemaakt.

Wat kunt u doen?

  • Registreer opnieuw met een ander e-mailadres of telefoonnummer dat mogelijk bekend is bij uw zorgverlener
  • Wanneer u geen bevesigingscode per e-mail heeft ontvangen, kan dat komen door de volgende situaties:
      • Er is vertraging in het versturen van de e-mail of het is binnengekomen in uw spam/ongwenste mail inbox
      • Er is een ander e-mailadres door uw zorgverlener in de uitnodiging gezet, die u eerder heeft ontvangen. Wanneer u geen mail hebt ontvangen kunt u op de link ‘stuur mij de e-mail opnieuw’ klikken. Vervolgens kunt u dan een ander e-mailadres invoeren waarop u de bevestigingscode wilt ontvangen
  • Lukt dat niet? Vraag dan bij uw zorgverlener na of het juiste en actuele telefoonnummer en e-mailadres zijn doorgevoerd. Uw zorgverlener kan uw gegevens aanpassen als dat nodig is
  • Of bel of mail de BeterDichtbij servicedesk, dan zoeken we de oorzaak voor u op. Bij BeterDichtbij kunnen we de oorzaak van het probleem met registreren uitzoeken, maar uw gegevens niet aanpassen als dat nodig is

Ervaart u een ander probleem of lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem gerust contact met ons op.

Bent u hiermee geholpen?
0 van 1 zijn hiermee geholpen
Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398