Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

Beeldbellen lukt niet, wat nu?

Heb je een beeldbelafspraak met je zorgverlener, maar heb je geen beeld of geluid tijdens het beeldbelgesprek?

Om te beeldbellen met je zorgverlener is toegang tot je camera en microfoon nodig. Zo kun je elkaar zien en horen.

Je kunt zelf controleren of de toestemming voor gebruik van de microfoon en camera bij jou goed staat:

  1. Open de BeterDichtbij app.
  2. Ga rechtsonder naar ‘Mijn profiel’ en vervolgens naar ‘Instellingen’.
  3. Controleer of beide schuifjes bij de kopjes ‘Camera’ en ‘Microfoon’ naar rechts geschoven staan. Is dit niet het geval? Dit kun je zelf aanpassen door op de schuifjes te klikken.

Je hebt nu de app toestemming gegeven om de camera en microfoon te gebruiken tijdens het beeldbellen.

Heb je tijdens het beeldbelgesprek nog steeds geen beeld of geluid gehad? Neem gerust contact op met onze servicedesk. Wij zoeken graag de oorzaak voor je op. 

Hans Stuurman servicedesk medewerker bij BeterDichtbij
Celine Hillenaar

Wil je iemand spreken? Neem gerust contact op.

Maandag t/m vrijdag: 08.30 tot 21.00

Zaterdag en zondag: 12.00 tot 17.00