Op dit moment is er een storing bij een leverancier van ons waardoor beeldbellen via BeterDichtbij nu tijdelijk niet mogelijk is. Ons technisch team en onze leverancier zijn hard aan het werk om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor de onderbreking. Zodra de storing is opgelost laten we dat direct weten.

Aan de slag

Ik heb de app gedownload, hoe kom ik nu in contact met mijn arts of zorgverlener?

Heeft u BeterDichtbij zelf gedownload, maar geen activatiecode ontvangen van uw zorgverlener? Neemt u dan contact op met uw zorgverlener, het kan zijn dat uw zorgverlener nog geen gebruik maakt van BeterDichtbij of u nog niet heeft uitgenodigd om gebruik te maken van BeterDichtbij.

Om in contact te komen met uw eigen arts of zorgverlener, nodigt hij of zij u persoonlijk uit om BeterDichtbij te gebruiken.

Bent u door een zorgverlener uitgenodigd, leest u dan hier verder hoe u het gesprek activeert.

Bent u hiermee geholpen?
5 van 14 zijn hiermee geholpen
Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398