Ik ben door nog een zorgverlener uitgenodigd voor BeterDichtbij, hoe activeer ik dat?
Gebruikt u BeterDichtbij al en wordt u uitgenodigd door nog een zorgverlener om de app te gebruiken? Dan hoeft u alleen het gesprek met deze nieuwe zorgverlener nog te activeren. Dit doet u zo:
1. U opent de app en logt in met uw zelfgekozen pincode.
2. In het gesprekkenoverzicht ziet u nu een extra gesprek met daarnaast een groene knop ‘Activeer’.
3. Klik op de groene knop ‘Activeer’ en voer nu de Activatiecode in die u per SMS heeft gekregen.
Nu bent u klaar. U heeft het nieuwe gesprek nu geactiveerd en kunt in gesprek met uw arts of andere zorgverlener. U stuurt een bericht aan uw zorgverlener en krijgt dan reactie van hem of haar binnen de vastgestelde termijn.
Eerste keer registreren
Heeft u zich nog niet geregistreerd voor BeterDichtbij, lees dan hier hoe u dit doet.
De app opnieuw installeren
Heeft u zich wel eerder geregistreerd maar BeterDichtbij niet meer op uw telefoon staan? Registreer u dan eerst via de stap ‘Al eerder geregistreerd’. Daarna bent u ingelogd en kunt u bovenstaande stappen volgen om het te voltooien.