Ik ben door nog een zorgverlener uitgenodigd voor BeterDichtbij, hoe activeer ik dat?

Gebruikt u BeterDichtbij al en wordt u uitgenodigd door nog een zorgverlener om de app te gebruiken? Dan hoeft u alleen het gesprek met deze nieuwe zorgverlener nog te activeren. Dit doet u zo:

1. U opent de app en logt in met uw zelfgekozen pincode.

2. In het gesprekkenoverzicht ziet u nu een extra gesprek met daarnaast een groene knop ‘Activeer’.

3. Klik op de groene knop ‘Activeer’ en voer nu de Activatiecode in die u per SMS heeft gekregen.

Nu bent u klaar. U heeft het nieuwe gesprek nu geactiveerd en kunt in gesprek met uw arts of andere zorgverlener. U stuurt een bericht aan uw zorgverlener en krijgt dan reactie van hem of haar binnen de vastgestelde termijn.

Eerste keer registreren

Heeft u zich nog niet geregistreerd voor BeterDichtbij, lees dan hier hoe u dit doet.

De app opnieuw installeren

Heeft u zich wel eerder geregistreerd maar BeterDichtbij niet meer op uw telefoon staan? Registreer u dan eerst via de stap ‘Al eerder geregistreerd’. Daarna bent u ingelogd en kunt u bovenstaande stappen volgen om het te voltooien.

Veelgestelde vragen over BeterDichtbij


085 – 27 35 398

Ga naar overzicht