Op dit moment is er een storing bij een leverancier van ons waardoor beeldbellen via BeterDichtbij nu tijdelijk niet mogelijk is. Ons technisch team en onze leverancier zijn hard aan het werk om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor de onderbreking. Zodra de storing is opgelost laten we dat direct weten.

Aan de slag

Ik ben door nog een zorgverlener uitgenodigd voor BeterDichtbij, hoe activeer ik dat?

Gebruikt u BeterDichtbij al en wordt u uitgenodigd door nog een zorgverlener om de app te gebruiken? Dan hoeft u alleen het gesprek met deze nieuwe zorgverlener nog te activeren. Dit doet u zo:

1. U opent de app en logt in met uw zelfgekozen pincode.

2. In het gesprekkenoverzicht ziet u nu een extra gesprek met daarnaast een groene knop ‘Activeer’.

3. Klik op de groene knop ‘Activeer’ en voer nu de Activatiecode in die u per SMS heeft gekregen.

Nu bent u klaar. U heeft het nieuwe gesprek nu geactiveerd en kunt in gesprek met uw arts of andere zorgverlener. U stuurt een bericht aan uw zorgverlener en krijgt dan reactie van hem of haar binnen de vastgestelde termijn.

Heeft u zich nog niet geregistreerd voor BeterDichtbij, lees dan hier hoe u dit doet.

Bent u hiermee geholpen?
8 van 17 zijn hiermee geholpen
Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398