Op dit moment is het BeterDichtbij platform tijdelijk niet bereikbaar, i.v.m. gepland onderhoud. Vanaf zaterdagmiddag 7 november kunt u BeterDichtbij weer gebruiken.

Aan de slag

Ik ben door nog een zorgverlener uitgenodigd voor BeterDichtbij, hoe activeer ik dat?

Gebruikt u BeterDichtbij al en wordt u uitgenodigd door nog een zorgverlener om de app te gebruiken? Dan hoeft u alleen het gesprek met deze nieuwe zorgverlener nog te activeren. Dit doet u heel eenvoudig zo:

  1. Open de BeterDichtbij app en log in met uw pincode.
  2. Het gespreksoverzicht wordt geopend. Herlaad zo nodig het overzicht. (Door het scherm naar beneden te slepen)
  3. Het nieuwe gesprek met uw zorgverlener is zichtbaar.

Nu bent u klaar. U heeft het nieuwe gesprek geactiveerd en kunt nu in gesprek met uw arts of andere zorgverlener. U stuurt een bericht aan uw zorgverlener en krijgt dan reactie van hem of haar binnen de vastgestelde termijn.

Eerste keer registreren

Heeft u de BeterDichtbij app nog niet geactiveerd? Lees hier hoe u dit doet.

De app opnieuw installeren

Heeft u de BeterDichtbij app al eerder geactiveerd, maar niet meer op uw telefoon staan? Activeer dan eerst de BeterDichtbij app opnieuw op uw toestel. Daarna bent u ingelogd en kunt u bovenstaande stappen volgen om het te voltooien.

Bent u hiermee geholpen?
13 van 29 zijn hiermee geholpen
Susanne Klitsie

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398