Aan de slag
Meer supportartikelen
- Ik heb geen bevestigingscode per mail of sms ontvangen, wat kan ik doen?
- Ik ben door nog een zorgverlener uitgenodigd voor BeterDichtbij, hoe activeer ik dat?
- Hoe log ik in voor BeterDichtbij?
- Beeldbellen met mijn zorgverlener lukt niet, wat kan ik doen?
- Ik zie 2 apps in de app store staan, welke gebruik ik voor contact met mijn zorgverlener?
- Kan ik BeterDichtbij ook op mijn computer gebruiken?
- Hoe registreer ik mij voor BeterDichtbij?
- Ik heb een nieuwe telefoon of telefoonnummer. Hoe kan ik BeterDichtbij blijven gebruiken?
- Ik ben mijn pincode of wachtwoord vergeten, wat nu?
- Wat is een Bevestigingscode?
- Ik krijg een foutmelding bij het registreren, wat kan ik doen?
- Ik heb de app gedownload, hoe kom ik nu in contact met mijn arts of zorgverlener?
- Ik heb geen uitnodiging per mail en sms gehad, wat kan ik doen?
- Hoe kan ik mijn profiel in de BeterDichtbij app aanpassen, zoals e-mail, telefoonnummer, naam of geboortedatum?
- Ik kan niet meer inloggen, hoe los ik dit op?
Ik ben door nog een zorgverlener uitgenodigd voor BeterDichtbij, hoe activeer ik dat?
Gebruikt u BeterDichtbij al en wordt u uitgenodigd door nog een zorgverlener om de app te gebruiken? Dan hoeft u alleen het gesprek met deze nieuwe zorgverlener nog te activeren. Dit doet u heel eenvoudig zo:
- Open de BeterDichtbij app en log in met uw pincode.
- Het gespreksoverzicht wordt geopend. Herlaad zo nodig het overzicht. (Door het scherm naar beneden te slepen)
- Het nieuwe gesprek met uw zorgverlener is zichtbaar.
Nu bent u klaar. U heeft het nieuwe gesprek geactiveerd en kunt nu in gesprek met uw arts of andere zorgverlener. U stuurt een bericht aan uw zorgverlener en krijgt dan reactie van hem of haar binnen de vastgestelde termijn.
Eerste keer registreren
Heeft u de BeterDichtbij app nog niet geactiveerd? Lees hier hoe u dit doet.
De app opnieuw installeren
Heeft u de BeterDichtbij app al eerder geactiveerd, maar niet meer op uw telefoon staan? Activeer dan eerst de BeterDichtbij app opnieuw op uw toestel. Daarna bent u ingelogd en kunt u bovenstaande stappen volgen om het te voltooien.

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.
U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398