Hoe werkt het?
Meer supportartikelen
- Kan ik ook beeldbellen via BeterDichtbij?
- Wat voor vragen kan ik stellen via BeterDichtbij?
- Ik heb een acute vraag, kan ik die ook via de app stellen?
- Kan ik met meerdere artsen tegelijk communiceren?
- Kan ik BeterDichtbij ook op mijn computer gebruiken?
- Is BeterDichtbij gratis?
- Kan ik ook foto’s en smiley’s versturen via BeterDichtbij?
- Hoe snel krijg ik antwoord op mijn vragen?
- Is mijn huisarts ook bereikbaar via BeterDichtbij?
- Ik zie Thuisarts.nl in de app staan, wat is dit?
- Hoe zie ik of mijn bericht gelezen is en ik een nieuw bericht heb ontvangen van mijn zorgverlener?
- Gebruiken zorgverleners BeterDichtbij ook voor contact met elkaar?
- Is BeterDichtbij gekoppeld aan bestaande systemen in de zorgorganisatie?
- Kan ik nog wel bij mijn zorgverlener terecht?
- Hoe werken artsen en andere zorgverleners met BeterDichtbij?
Hoe zie ik of mijn bericht gelezen is en ik een nieuw bericht heb ontvangen van mijn zorgverlener?
Als u een bericht verstuurt via BeterDichtbij, komt deze direct aan bij uw arts of zorgverlener. U kunt in de app ook zien op welk moment uw bericht is verstuurd. Uw arts of zorgverlener reageert binnen de gestelde termijn op uw bericht. Het is niet mogelijk om in BeterDichtbij te zien of uw arts het bericht geopend en gelezen heeft.
Zodra uw zorgverlener heeft gereageerd op uw bericht, ontvangt u hiervan automatisch bericht via e-mail of push notificatie. Zo weet u altijd direct dat er een nieuw bericht van uw zorgverlener in de BeterDichtbij app staat.
Meer weten over de beantwoording van uw vragen via BeterDichtbij? Lees dan verder >

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.
U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398