Hoe werkt het?
Meer supportartikelen
- Wat voor vragen kan ik stellen via BeterDichtbij?
- Hoe deel ik bestanden met mijn zorgverlener via BeterDichtbij op mijn telefoon of computer?
- Kan ik ook beeldbellen via BeterDichtbij?
- Kan ik BeterDichtbij ook op mijn iPad of andere tablet gebruiken?
- Op welke type telefoons kan ik de BeterDichtbij app gebruiken?
- Ik heb een acute vraag, kan ik die ook via de app stellen?
- Kan ik met meerdere artsen tegelijk communiceren?
- Kan ik BeterDichtbij ook op mijn computer gebruiken?
- Is BeterDichtbij gratis?
- Kan ik ook foto’s en smiley’s versturen via BeterDichtbij?
- Hoe snel krijg ik antwoord op mijn vragen?
- Is mijn huisarts ook bereikbaar via BeterDichtbij?
- Ik zie Thuisarts.nl in de app staan, wat is dit?
- Hoe zie ik of mijn bericht gelezen is en ik een nieuw bericht heb ontvangen van mijn zorgverlener?
- Gebruiken zorgverleners BeterDichtbij ook voor contact met elkaar?
- Is BeterDichtbij gekoppeld aan bestaande systemen in de zorgorganisatie?
- Kan ik nog wel bij mijn zorgverlener terecht?
- Hoe werken artsen en andere zorgverleners met BeterDichtbij?
Hoe werken artsen en andere zorgverleners met BeterDichtbij?
Artsen en andere zorgverleners geven aan dat zij graag in een makkelijke omgeving aan de slag gaan met BeterDichtbij, bij voorkeur op de desktop computer. Daarom werken zij via een beveiligd webplatform waarop ze op ieder moment van de dag makkelijk kunnen communiceren met hun patiënten. Dit is vaak gekoppeld aan het patiëntendossier (HIS of EPD) van de zorgverlener.
Meer vragen over BeterDichtbij voor zorgverleners? Bijvoorbeeld over de mogelijkheden, voordelen en aanmeldmogelijkheden? Lees verder >

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.
U kunt ons mailen op
Bellen? Kan ook! Op 085 – 27 35 398