Hoe werkt het?
In het kort
Veilig registreren
Beeldbellen met uw eigen arts
Bij mij in de buurt?
Voor professionals
Voor professionals
Inzet i.v.m. corona
Aan de slag voor zorgverleners
Inzet op ziekenhuisafdelingen
Communicatietoolkit
Over ons
Over BeterDichtbij
Klantervaringen
Werken bij
Blogs
Nieuws
Hoe werkt het?
In het kort
Veilig registreren
Beeldbellen met uw eigen arts
Bij mij in de buurt?
Voor professionals
Voor professionals
Inzet i.v.m. corona
Aan de slag voor zorgverleners
Inzet op ziekenhuisafdelingen
Communicatietoolkit
Over ons
Over BeterDichtbij
Klantervaringen
Werken bij
Blogs
Nieuws
A
A
A
Service & contact
A
A
A
Service & contact
Op dit moment is het BeterDichtbij platform tijdelijk niet bereikbaar, i.v.m. gepland onderhoud. Vanaf zaterdagmiddag 7 november kunt u BeterDichtbij weer gebruiken.
Aan de slag
Ik heb geen bevestigingscode per mail of sms ontvangen, wat kan ik doen?
Ik ben door nog een zorgverlener uitgenodigd voor BeterDichtbij, hoe activeer ik dat?
Hoe log ik in voor BeterDichtbij?
Beeldbellen met mijn zorgverlener lukt niet, wat kan ik doen?
Ik zie 2 apps in de app store staan, welke gebruik ik voor contact met mijn zorgverlener?
Kan ik BeterDichtbij ook op mijn computer gebruiken?
Hoe registreer ik mij voor BeterDichtbij?
Ik heb een nieuwe telefoon of telefoonnummer. Hoe kan ik BeterDichtbij blijven gebruiken?
Ik ben mijn pincode of wachtwoord vergeten, wat nu?
Wat is een Bevestigingscode?
Ik krijg een foutmelding bij het registreren, wat kan ik doen?
Ik heb de app gedownload, hoe kom ik nu in contact met mijn arts of zorgverlener?
Ik heb geen uitnodiging per mail en sms gehad, wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn profiel in de BeterDichtbij app aanpassen, zoals e-mail, telefoonnummer, naam of geboortedatum?
Ik kan niet meer inloggen, hoe los ik dit op?
Terug naar overzicht