Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

Eenvoudig contact met jouw patiënten en cliënten

Man en vrouw stel samen op terras met BeterDichtbij app
Tablet gesprek met patiënt via BeterDichtbij

Elke dag komt er veel op je af in jouw werk met patiënten of cliënten. Je wilt altijd de beste zorg bieden en zorgvuldig jouw eigen tijd inzetten. Goede en makkelijke communicatie met jouw patiënten is daarbij essentieel.

Ook jouw werk wordt makkelijker met BeterDichtbij, dit is hoe.

BeterDichtbij gesprek tussen zorgverlener en patiënt
Grip op je tijd: contact met je patiënten wanneer het jou uitkomt
Ook beeldbellen met je patiënten
Slim samenwerken met jouw collega’s op de afdeling
Slim samenwerken met jouw collega’s op de afdeling
Een bericht versturen naar je patiënten
Berichten inplannen en automatisch versturen
Verschillende zorgverleners samengevoegd in één afbeelding
Dagelijks in gebruik bij 25.000+ zorgverleners
Wit slotje op een groene achtergrond
Veilig en eenvoudig in gebruik voor jou én je patiënten
Selectie met spelden

Initiatief van en voor de zorg met landelijke impact

Samen zorg makkelijker maken voor iedereen. Dat doen we met BeterDichtbij.

50+

Zorgorganisaties

25.000

Zorgprofessionals

750.000

Patiënten en cliënten

Diny Brands

Diabetesverpleegkundige bij het Anna Ziekenhuis

Portretfoto van diabetesverpleegkundige Diny Brands bij Anna Ziekenhuis.
Logo Anna Ziekenhuis
"Onze zorg is meer planbaar want we kunnen zelf bepalen in de loop van de dag wanneer we reageren op de berichten."
Lees interview

Pembe Caliskan-Dinç

Maasstad Ziekenhuis

Pembe Caliskan-Dinç, poli assistent bij het Maasstad Ziekenhuis in Rotterdam
"Bij een BeterDichtbij gesprek heb je de tijd om de vraag uit te zoeken en dan kan je op je gemak antwoord geven."
Lees interview

Martijn Möllers

Chirurg bij ziekenhuis Nij Smellinghe

Martijn Möllers, chirurg bij ziekenhuis Nij Smellinghe
Nij Smellinghe logo
"Als er een wondcomplicatie optreedt, dan wil ik daar graag snel van op de hoogte zijn. Vaak kan ik mensen al geruststellen op basis van een foto via de BeterDichtbij app."
Lees interview
Digitaal contact met patiënten bij de revalidatie.

Per specialisme: praktijkvoorbeelden

Hoe wordt digitaal contact via BeterDichtbij ingezet door collega’s in Nederland? Bekijk de ervaringen met concrete toepassingen en tips.

Bekijk de afdelingen
Godfried Bogaerts BeterDichtbij
Sander Bijl

Neem contact op

Neem contact op met Godfried of Sander en maak vrijblijvend kennis met BeterDichtbij.